Oskarshamn 2010

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Vem ska vara först att skriva i denna tråden? Här skriver vi när det är dags att ut och samåka lite i Oskarshamn med omnejd... Och snart ligger isen på sjön så då åker vi......:hojbusa

Attans att ja har viss ekonomisk torka! Annars hade ja haft endurohjul på husan nu... Grått nytt alla O-hamnare!

Verkar inte vara många Oskarshamnare som fått ögonen på tråden ännu, men året är ungt. Tänkte höra med er vad ni har för erfarenhet av lackerarna i närheten? Jag måste lacka om min SV. Se tråden i min signatur för mer info om ni är nyfikna.

Tjejen fick nyss jobb i Oskarshamn!
Vilket innebär att jag med börjar spana jobb i trakterna. Förhoppningsvis kommer jag hitta nån tjänst i området, gärna innan sommaren (jobbar kvar här nere tills vidare).
Kommer köpa hoj i vår, vilket innebär att om allt går som det ska kommer jag synas ute på vägarna i Oskarshamn i sommar!! :yoparty

Var i Oskarshamn i dag och såg hojar både i och utanför stan
Även lite bakhjuls åkning av någon utanför bowlingen i dag runt 15:40
gott att se :D

Gutt e de. Och jag som står med min halvt demonterad för jag inte räknade med vårväder än på en månad minst.

Jag frågar igen, för ingen svarade sist, men jag måste lacka om min hojj. Vilka lackerare är bra i närområdet?

Var uppe i O-hamn igår/idag. Spanade lya åt tjejen.
Fick syn på en Triumph och en Fireblade i centrum igår! (Ja, det var jag som stirrade längtansfullt från silverfärgad Volvo...)
Nu är det vår! :tummenupp

Blev en tur i dag! p-vik, aboda klint, högsby, berga, p-vik, hem.
Fortfarande kall om pungen, Men det botas med Öl + Bowling?!?!

Tack!!!! Danne o Henke för en underbar hoj-tur i dag,Tror D blev ca:15mil.
Bra vägar och bra väder och jävligt bra sällskap.

För de som är sugna kommer jag dra upp med ett gäng och tälta på mc-dagarna i Västervik. Torsdag 29/7 - Söndag 1/8. Tyvärr måste jag lämna 1 dag tidigare pga bröllop. Artister i år är bla:
Takida
Sator
Rydell & Quick

Vore trevligt om vi kunde bli ett STORT stökigt gäng där uppe...

Back