Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Finns det någon standard samlingstid/plats i Oskarshamn?
nu har nån halvdebil stackars golbög blivit utlurad i sin lagahålorivägenpåsämstasätt-lastbil o lagt ut 30 kubik runkgrus på ca 50 små hålor så det e blästervarning där nu (iaf mellan ishult å e22)
Det var ju scheisse! Då får man vänta en månad innan man åker där... Du har inte låtit din moppe se vårens ljus?
nej den e inte synad av Rotviker än. Som tur var hade jag baggebussen
Har försökt o få ordning i ditt hörn via telepati... Verkar dock inte funka riktigtKliar iaf duccen lite bakom spegel varje gång ja e där, hon ser så ledsen o ouppskattad ut
Lördag kl 13.00 samlas vi på Shell och gasar en sväng....![]()
Lördag kl 13.00 samlas vi på Shell och gasar en sväng....![]()
De va en trevlig tur idag krappar!
Nu håller jag mig i skåne ett tag, 70 mils hojåkande för att få köra hoj, inget man gör varje vecka![]()
De va en trevlig tur idag krappar!
Nu håller jag mig i skåne ett tag, 70 mils hojåkande för att få köra hoj, inget man gör varje vecka![]()
Lite ömt i rumpestumpen, kanske? Va kul o se dig iaf! Blir de inget Lelle får du faen iaf komma uppåt nån gång i sommar o knäppa ett par kalla![]()
Är den någon som kör något nuförtiden![]()
Vi är ett litet, tight och otrevligt gäng touringsvin som ska ut och åka en runda på lördag den 23:e. Det blir ca 40 mil. Mycket småvägar och touringtempo. Det betyder: snabba vägbyten, vi väntar inte in någon och fisgasare blir lämnade i skogen.
Kommer du, glöm inte att ta med dig vatten eller annat att dricka! Avfärd kl. 09.00 från Shell. Inställt vid regn. (Molningt är perfekt och någon skur dör ingen av, men hällregn är piss.)
/Frasse.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning