Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pålle vinner, han är starkare & snålare än dig.oscar skrev:Under lunchen idag på Stippes så ingick jag o Pålle i ett vad. Den som först bangar på att köra ett GGN blir skyldig den andre en ny valfri hjälm (vinnaren väljer)!
Vem tror du vinner??
Gotland Gay Natio-analsKetogaN skrev:vad är GGN ?
Pålle skrev:Gotland Grand National. Ett riktigt mandomsprov...
Oj, det var ett tufft val. Den av er som först skaffar sig ett ordentligt fruntimmer och ett liv kommer att förloraoscar skrev:Under lunchen idag på Stippes så ingick jag o Pålle i ett vad. Den som först bangar på att köra ett GGN blir skyldig den andre en ny valfri hjälm (vinnaren väljer)!
Vem tror du vinner??
Bingo skrev:Oj, det var ett tufft val. Den av er som först skaffar sig ett ordentligt fruntimmer och ett liv kommer att förlora![]()
Fasen, den detaljen missade jag. Alla som äter på Stippes och lever länge nog för att se solen gå upp nästa dag är hårda som flinta. Det här kommer att bli tufftoscar skrev:...lunchen idag på Stippes...
Hehe, dom som tror att vinterns träning består av att äta sig i form bör alltså inte göra det på Stippes (motsatt effekt)Bingo skrev:Fasen, den detaljen missade jag. Alla som äter på Stippes och lever länge nog för att se solen gå upp nästa dag är hårda som flinta. Det här kommer att bli tufft![]()
metallgutten skrev:Hehe, dom som tror att vinterns träning består av att äta sig i form bör alltså inte göra det på Stippes (motsatt effekt)
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |