Osama Bin Laden död

En tanke som slog mig... Är inte många muslimer väldigt noga med sina bönestunder? Hur funkar det egentligen på arbetsplatser t.ex..?
Någon som har en muslim på jobbet kanske, som smyger undan emellanåt?

Det var alltså en insider-kille som gjorde att usa kunde fimpa honom?
Då lär han må gott nu i alla fall. Vad var belöningen?
132 getter och 3 dussin hönor...

En tanke som slog mig... Är inte många muslimer väldigt noga med sina bönestunder? Hur funkar det egentligen på arbetsplatser t.ex..?

har tyvärr(eller kanske lika bra det för då skulle det fan inte målas mycket) ingen på jobbet, men visst fan får dem smita ifrån för sina jäkla bönestunder. Till vilken nytta liksom? Folk får tro på vad de vill enligt mig så länge det inte stör mig eller att de försöker pracka på en en tro.

själv e jag ateist o tror enbart på mig själv...

Last edited:
:arsele Booomshackalack. In jår fejs skägg-skynke.

då får du ringa Jämtin för hon säger att det inte blir fler! vad som nu skulle vara problemet med det.

Hon kan väl skänka sitt jävla 1:a maj, se vad hon kan tänkas offra...

De enda som drar nytta av sådana här utspel är SD...

Så... Vad tror ni kostnaden har nått upp till för att få tag i Usama? :)
Och vad har Usama kostat Usa i sin helhet? med terrorattackerna och 10 års sökande efter han och krigande med tallibanerna... Måste vara sjuka pengar...

Så... Vad tror ni kostnaden har nått upp till för att få tag i Usama? :)
Och vad har Usama kostat Usa i sin helhet? med terrorattackerna och 10 års sökande efter han och krigande med tallibanerna... Måste vara sjuka pengar...

säkerligen summor den amerikanska administrationen helst inte vill titta på. Gissar att det är ark efter ark med enbart röda siffror (eller var det svarta... blandar alltid ihop dessa :D)

Det är rätt likt knark-kungen Escobars öde...

precis... o ändå flödar kolan som aldrig förr. att "skäggot"(bra nickname för övrigt) är borta gör ingen skillnad. kommer ändå komma nån ny ledare och andra followers. så terrordåd har vi och kommer vi inte se slutet på (skulle nog inte sluta om så hela vida världen blev muslimer/islamister eller vad fan det nu är dom är)....

precis... o ändå flödar kolan som aldrig förr. att "skäggot"(bra nickname för övrigt) är borta gör ingen skillnad. kommer ändå komma nån ny ledare och andra followers. så terrordåd har vi och kommer vi inte se slutet på (skulle nog inte sluta om så hela vida världen blev muslimer/islamister eller vad fan det nu är dom är)....

Ja, det stämmer nog... Problemt är att islam är så extremt... Dom anser ju att alla som inte följer koranen är otrogna och bör straffas. Det kan ju vilket praktarsel som hellst räkna ut att det inte blir fred på jorden när vi beblandar oss med dom...

har sett en sent på kvällen på sveavägen vid hörnet på mcd, tog ett tag innan jag fattade vad han pysslade med, egen matta hade han med sig.

Har en pakistanier i gruppen som åtminstone är tillräckligt religiös för att bara äta Halal (dvs vegetariskt i vår icke-halal restaurang) och fasta dagtid under Ramadan. Har aldrig sett honom smita iväg på några böner men han kanske sköter det som del av fikarasten, vad vet jag.

En busschaufför i Malmö envisades med att stanna bussen och be precis när det passade honom.

Tror inte han jobbar kvar längre :rolleyes:

Har jobbat ganska nyligen med en livs levande mussla som hade bönematta i vilorummet. Snubben försvann med jämna mellanrum, vilket var lite irriterande då andra fick sköta hans arbetsuppgifter då. Hade kanske hjälpt lite om han varit öppen med vad han gjorde, men istället smög han med det, vilket dessutom resulterade i att folk sprang och letade efter honom.

Nu var ju karln ifråga en riktig "kamelhandlare" som hade 4-5 registrerade företag på sig, som han drev "i fickan" samtidigt, så han blev inte så långvarig... :näsblod

Bin Laden lär slå många rekord...

FN:s säkerhetsråd hyllar operationen mot Usama bin Ladin som slutade med att al-Qaidaledaren dödades och kallade det "en kritisk utveckling" i kampen mot terrorismen.

Fina medaljer lär dom få... Soldaterna som utförde uppdraget. Något att berätta för barnbarnen på äldre dar... :)

*/ ?>
Nyheter
Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa