OS-fråga + påstående

Peaceinn

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
suzuki
1.
Såg invigningen å det var en massa Italienska superstjärnor bära facklan sista biten så jag undrar vilka fem svenska stjärnor hade fått bära fackla i sverige om det var vinter-os å hade det varit samma som om det vore sommar-os.
2.
Sedan ett påstående å ett problem på det personliga planet.
Jag blev kär igår när jag såg puckelpisten för damer Kari Traa grymt vacker å inte vart det sämre av bilderna på nätet så nu ska jag bli en läskig stalker så kan ni få läsa om mig om nån månad i Aftonbladet.

Peaceinn skrev:
1.
Såg invigningen å det var en massa Italienska superstjärnor bära facklan sista biten så jag undrar vilka fem svenska stjärnor hade fått bära fackla i sverige om det var vinter-os å hade det varit samma som om det vore sommar-os.

Stenmark, Wassberg, Svan, Wiberg, några från Hockeylandslaget -94 och så vidare. Kandidater har vi ju iaf.

Peaceinn skrev:
1.
Jag blev kär igår när jag såg puckelpisten för damer Kari Traa grymt vacker å inte vart det sämre av bilderna på nätet så nu ska jag bli en läskig stalker så kan ni få läsa om mig om nån månad i Aftonbladet.

9_2701_0.jpg

karitraa_20020122175317_kari-dusj.jpg

:tuttar

Avanti skrev:
http://www.ultrasport.no/mediaction/data/b/0/01/93/9_2701_0.jpg[IMG]
[IMG]http://www.wildfoto.no/images/karitraa_20020122175317_kari-dusj.jpg[IMG]
:tuttar[/QUOTE]

Holy crap! Hon använder dainese! :banana

Holy crap x 2! Nu blev OS helt plötsligt intressant! Jag kräver fler bilder av denna dam så man känner igen henne när hon dyker upp på tv:n.

MMM. Älskar blondiner i skiddress! :banana :banana

Så länge man slipper höra'na säga nåt så går hon väl an.

Finska. :zpy

Ädit: Jag vet att hon är Norska, jag bara ogillar finska, typ. Lixom. Änna.

Last edited:
tjejer som bryter på finska är det sexigaste som finns det är lite rivjärn över det men Kari Traa är väl ändå norska?

Peaceinn skrev:
tjejer som bryter på finska är det sexigaste som finns det är lite rivjärn över det men Kari Traa är väl ändå norska?
Kari er 100% norsk!

Jag trodde pigan var rökare när man fick se tänderna igår, så vi dissade henne efter det... Ser ju inte ut så på bilderna ovan.

Hur är det egentligen? :confused:

Lugn skrev:
Jag trodde pigan var rökare när man fick se tänderna igår, så vi dissade henne efter det... Ser ju inte ut så på bilderna ovan.

Hur är det egentligen? :confused:
rökare?? tror jag inte...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!