Poyjs
HONDA!! HONDA!! HONDA!! HONDA!! HONDA!!
nomolas skrev:hehe, the proo are talking!![]()
The pro??

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nomolas skrev:hehe, the proo are talking!![]()
shoik skrev:Alltså att alla är så kåta på att veta vilken växel hojjen går upp på bakhjulet, kan lova att det inte är någon 125:a som är gatreggad som klarar att gasa upp framhjulet i luften, det blir till att koppla.
Vet däremot att Dt125 gärna reser sig med lite koppling (1:an)
humm...min reser sig på ettan hur enkelt som helst med bara gas...ingen bluff..jag lovar på min heligaste ägodel..(gissa vad )philsson skrev:Min NS reser inte för nåt i världen om man bara gasar.. man får slira på kopplingen .
.. kan inte tänka mig att nån sport går upp på bakan bara sådär av 125orna
shoik skrev:Alltså att alla är så kåta på att veta vilken växel hojjen går upp på bakhjulet, kan lova att det inte är någon 125:a som är gatreggad som klarar att gasa upp framhjulet i luften, det blir till att koppla.
Vet däremot att Dt125 gärna reser sig med lite koppling (1:an) utan några som helst problem![]()
crm skrev:hur gammal är du? med gixxer sax och crossarna?
jryttersson@hot skrev:men era cock suckers....självklart snackar vi sport 125:a !! ...kanske va lite otydlig där =)..men nu vet ni !..
Extreem_ skrev:Kul o köra bakhjul med sporthoj?![]()
Nah..?![]()
/Johan
japps...ser manligare ut...men min våtaste dröm innehåller en vrålande supermotard får jag erkänna..men när d gäller 125 fjuttiga kubik så gillar jag sporten bättre !!Poyjs skrev:Det kan ju vara mycket roligt om man kan köra en sporthoj på bakan, menar e ju lite mer sport om bakan på en sporthoj än en offroad,eller?!
Poyjs skrev:Det kan ju vara mycket roligt om man kan köra en sporthoj på bakan, menar e ju lite mer sport om bakan på en sporthoj än en offroad,eller?!
Poyjs skrev:Det kan ju vara mycket roligt om man kan köra en sporthoj på bakan, menar e ju lite mer sport om bakan på en sporthoj än en offroad,eller?!
jryttersson@hot skrev:japps...ser manligare ut...men min våtaste dröm innehåller en vrålande supermotard får jag erkänna..men när d gäller 125 fjuttiga kubik så gillar jag sporten bättre !!
du e fjantigast här uggla iaf !!uggla skrev:eHHH jAA, dEt äR FeDt Cåo0lt mEd sp0RthOj pÅ bAkaN.
herregud....
jryttersson@hot skrev:du e fjantigast här uggla iaf !!
Solid snake skrev:Och du är snart bannad med den stilen.![]()
Keep it up!![]()
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |