orkar ni upp på 2 aN ??

• Thread starter Thread starter Raderad medlem 10097
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
nomolas skrev:
hehe, the proo are talking! ;)

The pro?? :va han har ju FFS 180 cc! inte konstigt att han kommer upp,= FUSKARE; :hihi ne bara skoja, men han menar nog 125 cc iallafall!

Alltså att alla är så kåta på att veta vilken växel hojjen går upp på bakhjulet, kan lova att det inte är någon 125:a som är gatreggad som klarar att gasa upp framhjulet i luften, det blir till att koppla.
Vet däremot att Dt125 gärna reser sig med lite koppling (1:an) utan några som helst problem :)

Last edited:
shoik skrev:
Alltså att alla är så kåta på att veta vilken växel hojjen går upp på bakhjulet, kan lova att det inte är någon 125:a som är gatreggad som klarar att gasa upp framhjulet i luften, det blir till att koppla.
Vet däremot att Dt125 gärna reser sig med lite koppling (1:an)

Den går rätt lätt upp med koppling...

Men med bara gas går det inte :huvet

men era cock suckers....självklart snackar vi sport 125:a !! ...kanske va lite otydlig där =)..men nu vet ni !..

Last edited by a moderator:
Min NS reser inte för nåt i världen om man bara gasar :P.. man får slira på kopplingen . ;) .. kan inte tänka mig att nån sport går upp på bakan bara sådär av 125orna

philsson skrev:
Min NS reser inte för nåt i världen om man bara gasar :P.. man får slira på kopplingen . ;) .. kan inte tänka mig att nån sport går upp på bakan bara sådär av 125orna
humm...min reser sig på ettan hur enkelt som helst med bara gas...ingen bluff..jag lovar på min heligaste ägodel..(gissa vad ) :D

shoik skrev:
Vet däremot att Dt125 gärna reser sig med lite koppling (1:an) utan några som helst problem :)

Jag kan dra upp min Sachs på 2 utan koppling...

Extreem_ skrev:
Kul o köra bakhjul med sporthoj? :va
Nah..? :)

/Johan

Det kan ju vara mycket roligt om man kan köra en sporthoj på bakan, menar e ju lite mer sport om bakan på en sporthoj än en offroad,eller?!

Poyjs skrev:
Det kan ju vara mycket roligt om man kan köra en sporthoj på bakan, menar e ju lite mer sport om bakan på en sporthoj än en offroad,eller?!
japps...ser manligare ut...men min våtaste dröm innehåller en vrålande supermotard får jag erkänna..men när d gäller 125 fjuttiga kubik så gillar jag sporten bättre !!

Last edited by a moderator:
jryttersson@hot skrev:
japps...ser manligare ut...men min våtaste dröm innehåller en vrålande supermotard får jag erkänna..men när d gäller 125 fjuttiga kubik så gillar jag sporten bättre !!

Tycker snarare tvärt om.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back