Orkar inte...

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
...ordna bilderna från Rörken idag :rolleyes:

men en "teaser" kan jag slänga ut. Förare är Sphyrna :)
 

Bifogat

  • 020.jpg
    020.jpg
    84.1 KB · Visningar: 168
Jag får se när resterande 82 bilder kommer ut...

Galne dansken ville läsa reglerna, så här kommer de :tummenupp
 

Bifogat

  • 001.jpg
    001.jpg
    97.2 KB · Visningar: 334
Var där och smög i buskarna, ni såg ut att ha riktigt roligt. Var dock 2 som åkte omkull, hoppas ni klarade er själva helskinnade! BMW'n vart ju inte så fin efter men det kanske man inte ska vänta sig efter en vurpa heller, Hoppas ni inte fick alltför ont iaf!

I övrigt såg det ruskigt kul ut får se om jag får tag på nån hoj så jag kan va med o leka jag med någon gång.
 
Hörru Ugluk, du får ta och styra upp den där 7-åringen på minitvåhjulingen. Han bryter ju mot det här genom hela depån. Både fram och tillbaka!
 

Bifogat

  • rule.jpg
    rule.jpg
    3.7 KB · Visningar: 124
AA kul kväll på rörken. Extra dskojj och träffa
personerna man träffade p åfredagen : )
 
ReeD skrev:
AA kul kväll på rörken. Extra dskojj och träffa
personerna man träffade p åfredagen : )

jo, eftersom du ReeD .. kom ihåg att du träffade n'lasse mfl .. :notme
*fniss*

nä, men det var trevligt som vanligt igår faktiskt.. fast man inte hann få någon väst.. slutade upp på mAx me glass tillsammans med reed o urninja . :bow
/z
 
Sphyrna skrev:
Hörru Ugluk, du får ta och styra upp den där 7-åringen på minitvåhjulingen. Han bryter ju mot det här genom hela depån. Både fram och tillbaka!

Han ska få en glass av mig - sånt bus och uppkäftighet mot regler ska uppmuntras!! Ett riktigt motard-huligan-ämne på min ära.

Klart man ska slanga på banan - det är ju en högre form av körteknisk träning.
 
Hehe jo det var det. Vi skulle ta lite kort på Skitskraj när han körde runt o busa.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top