Orkar inte längre -- brudar

MrMunson skrev:
Låt nu för Guds skull inte detta bli ännu en hjärtslitande upplevelse för mig som just gått igenom samma misär. Så allvarligt var det väl inte iofs men ändå. Jag klarar helt enkelt inte av att ni bråkar. :gnissla

:) obotliga optimisten....Hä löser sig alltid till de bästa ska du se :tummenupp ut å ragga nu så vi får se lite i fylda papper :D :tuttar

Kakan skrev:
hmmm okej då :) kan bjuda dej på en klubba nästa gång vi ses :hihi

Eller så är det han som bjuder på klubba? :D

Gillade fråga fyra:

"Termen snaska kotte är för mig likställt med:
A.Överlevnadsteknik man lärde sig i scouterna
B. Ett naturligt inslag i ett sunt förhållande
C. Att man stjäl varor av ringa värde i en butik"

Avsugningar är dock överskattat, uppskattningsvis max 30-40% av alla brudar vet hur det ska göras.

Coola Ola skrev:
Eller så är det han som bjuder på klubba? :D
:rolleyes: nu ska vi inte tolka de för nå annat än en vanlig godisklubba :hjälm

Coola Ola skrev:
Gillade fråga fyra:

"Termen snaska kotte är för mig likställt med:
A.Överlevnadsteknik man lärde sig i scouterna
B. Ett naturligt inslag i ett sunt förhållande
C. Att man stjäl varor av ringa värde i en butik"

Avsugningar är dock överskattat, uppskattningsvis max 30-40% av alla brudar vet hur det ska göras.
:va det var nog första gången jag hörde att de var det

Kan du inte lägga till en: 'Är du singel bocka i här-ruta annars ge tillbaks formuläret'-fält överst?

Man har ju varit med om damer som det efter ett par timmars samtal visat sig vara upptagna! Pfft, snacka slöseri med tid. :rolleyes:

Plåtniklas skrev:
Kan du inte lägga till en: 'Är du singel bocka i här-ruta annars ge tillbaks formuläret'-fält överst?

Man har ju varit med om damer som det efter ett par timmars samtal visat sig vara upptagna! Pfft, snacka slöseri med tid. :rolleyes:

:hihi ja du behöver ju en sånn ruta du ;) :tungan

MrMunson skrev:
Ja,

Det är bäst för att skriva ut och lägga i plånboken jämte kådisarna.

NU är jag hemma och kunde läsa, det var ju bra :tummenupp
men det var inget för mig det där, har inga ambitioner om att skaffa en tant.

Plåtniklas skrev:
Ja! Det gör jag faktiskt!

..eller vafan?! Vad menar du egentligen? :näsblod

:rolleyes: ja jag tänker på nån tråd som du skrev i om just detta med att ragga på en brud å inte veta om hon är singel eller ej ;)
:tungan Då akn ett sådant häringa formulär vara bra å ha ;) :banana

Plåtniklas skrev:

Faktiskt inte en så dum idé min vän! :tummenupp Funderar på om jag ska ta med det i nästa revision. Ska nog testa det i helgen först och se hur det fungerar.

MrMunson skrev:
Faktiskt inte en så dum idé min vän! :tummenupp Funderar på om jag ska ta med det i nästa revision. Ska nog testa det i helgen först och se hur det fungerar.

Styr upp det på en gång så kan jag testa det imorgon. Var på ett ställe idag och tog en kopp kaffe. Där jobbade en otroligt vacker flicka.

Bra med en oberoende test, självklart enbart i vetenskapens namn. :rolleyes:

Plåtniklas skrev:
Styr upp det på en gång så kan jag testa det imorgon. Var på ett ställe idag och tog en kopp kaffe. Där jobbade en otroligt vacker flicka.

Bra med en oberoende test, självklart enbart i vetenskapens namn. :rolleyes:

Då var det nyreviderat (samma download link, längst upp i tråden)! Stort tack Plåtniklas för bra inputs! Lycka till med tjejen och glöm inte att låta oss få veta hur det gått! Fan, ska jag inte bli först att använda mitt eget formulär föresten. Hm... :va

MrMunson skrev:
Då var det nyreviderat (samma download link, längst upp i tråden)! Stort tack Plåtniklas för bra inputs! Lycka till med tjejen och glöm inte att låta oss få veta hur det gått! Fan, ska jag inte bli först att använda mitt eget formulär föresten. Hm... :va

Nu hållar vi bara tummarna att 'offret' i fråga arbetar imorgon. :näsblod

Nåt med min skitdator som inte vill öppna filen :huvet :skitdator
Kan någon vänlig själ kopiera texten och lägga upp den här?

Laphroaig skrev:
Nåt med min skitdator som inte vill öppna filen :huvet :skitdator
Kan någon vänlig själ kopiera texten och lägga upp den här?
Har du testat att höger-klicka på länken och välja "Spara som" eller vad det står?

MrMunson skrev:
Har du testat att höger-klicka på länken och välja "Spara som" eller vad det står?

Japp :huvet
Det stod nåt i stil med att datorjäveln snart åker på en flygtur :6surkart
Nejdå men tydligen så saknas "rätt" program för att öppna filen...Skitdatorn vet inte vad den ska använda för program och hur ska jag då veta det? :va

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon