Orimligt pris?

K.Svensson

Morgontrött
Gick med
21 Oct 2005
Hoj
RMZ450 SM -08 ... Speed Triple -07
Jag är mitt uppe i en flytt där det även innebär nytt jobb, och jag har för tillfället inte råd att äga sporthoj. Så nu är saken den att jag ska sälja min cykel, det är en Kawasaki ZX-6R årsmodell 2006 som gått ytterst få mil. Är priset 85 laxar orimligt? Själv tycker jag det är satt lågt med tanke på att jag vill ha den såld snarast. Tacksam för alla svar!

Bara att kolla blocket/beg-sajter. Sen kolla med handlare och se vad de tar för liknande objekt.

Det är väl rimligt, inget vrakpris, utan snarare marknadsmässigt..... dock inte sanslöst lågt så ja tror inte folk kommer slåss om den..
Snart har halva hojsäsongen gått, å ja vet inte hur folk resonerar, men 06;orna kommer ju typ vara nedsatta om ca 3 månader...

Du märker väl på svarsfrekvensen på din annons om det är bra eller högt pris ?

Lycka till iaf...

FreddaAbborre skrev:
2266307 Bara att kolla blocket/beg-sajter. Sen kolla med handlare och se vad de tar för liknande objekt.

Jag har kollat blocket osv. Jag har kollade med handlare, och det finns inte mycket att jämföra med och handlarna tar som vanligt äckligt betalt.
Jag avvaktar och ser vad som händer.

Kollar man runt på diverse annonssajter så ligger du en bit under dom flesta andra så jag anser att ditt pris är rimligt :)

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025