20% i förmedlingsavgift borde ju räknas som grovt rån!

Det är ju inte direkt en massa jobb för dom, "gratispengar" helt enkelt!
Nu skrev du ju inte ut namnet, men om du hade gjort det så hade dom ju fått en del negativ publicitet. Om du istället hade blivit vänligt bemött, och dom hade tagit nån tusing för att sälja hojen så hade du ju skrivit en tråd om det istället, att Mc-Firman AB var minsann rackarns hyvens, och dom hade fått en massa gratisreklam!
Jag kan ta ett strålande exempel: Svenska Motorcykelaktiebolaget i Bromma. Visserligen Kawa-auktoriserade, men jag åker dit ändå. Jag har krängt däck där och köpt en glödlampa. Men alltid fått sån otroligt bra service, dom har tom tipsat om att handla på nätet eftersom deras alternativ varit så dyra!

Jag har även fått GDS-anvisningar för att slippa åka dit!

Självklart åker jag dit istället för att svänga in på Ava som jag alltid åker förbi på vägen hem från jobbet nästa gång jag ska ha olja od. Och lika självklart tipsar jag alla jag känner om att dom är skitbra att ha med att göra.
Motsatsen är en viss mc-skrot i Tumbatrakten som slängde luren i örat på mig innan jag ens hade hunnit fråga om allt jag skulle ha, styrändar och en verktygssats. Dit kommer jag INTE ringa igen.
I slutändan är det vi kunder som betalar deras löner, och en missnöjd kund kan ställa till mycket negativ PR. Att inte fler förstår det?

Handlar jag yoghurt kvittar servicen, men ska jag handla tex nya bromsar så vill jag inte snacka med nån surboll som verkar hjärnslö, då vill jag snacka med nån sätter mig i fokus och lyssnar på vad jag behöver och sakkunnigt föreslår det bästa alternativet. Det är faktiskt viktigare än absolut lägsta priset!
Puh, lång utsvävning

Du kan dra slutsatsen att jag tycker att du ska sälja hojen privat, eller i vart fall gå nån annanstans!