Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bingo skrev:Enligt reglerna ja, men man verkar inte kolla att de efterlevs. Många som körde med rejssystem på Anderstorp.
Bingo skrev:Enligt reglerna ja, men man verkar inte kolla att de efterlevs. Många som körde med rejssystem på Anderstorp.
Geiger skrev:Stämmer det att man måste köra med original avgassystemet på Karlskoga?
Min hoj går ju som en tunna skit då.![]()

GSXR1100R skrev:Vi kommer att anmäla alla som har slip-on, vårt största hopp just nu![]()

GSXR1100R skrev:Vi kommer att anmäla alla som har slip-on, vårt största hopp just nu![]()
Skiter väl vi i, vi är tjocka och talanglösa... toppa det duGeiger skrev:Vet du inte att R6'ans burk är 5 meter lång, och väger dryga 300 kilo!??!?!
Webspy skrev:Kommer någon komma under två minuter ?
Jag tar med ett extra flak öl...Geiger skrev:Jag har varit där en gång... Det var en obehaglig upplevelse.
Kommer aldrig att göras om!
Ta med rubbet, det kommer att gå åtWebspy skrev:Jag "råkar" ha 15 lådor Carlsberg Sort Guld kvar sedan min senaste importtur till tyskland... Jag o Swedie lär va fulla o goa när vi mekar![]()

GSXR1100R skrev:Ta med rubbet, det kommer att gå åt![]()
Perfekt! Drick all pilsnern innan ni mekar så har vi andra lite större chans att spöa dom!Webspy skrev:Jag "råkar" ha 15 lådor Carlsberg Sort Guld kvar sedan min senaste importtur till tyskland...
Jag o Swedie lär va fulla o goa när vi mekar![]()

Prognosen lyder: ni kommer att få mysko fel på ventilutkastarenNr:18 skrev:Perfekt! Drick all pilsnern innan ni mekar så har vi andra lite större chans att spöa dom!![]()
EMR Management har givetvis tillsett att Team The Botten Is Nådds GSX-R 750 försetts med originalavgassystem. Amatörmässiga diskningar åker vi inte på under EMR:s ledning.nr12 skrev:FÅTT DETTA BESKED AV HANS
Hej!
Är hojarna inte enligt reglementet får de inte kvala heller.
I Anderstorp fick de köra utan poäng för att det fans plats.
Mvh
Hans
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |