Original bromsad effekt CBR 900RR -99:a

Wiseguy skrev:
2080856 Honda CBR900RR -99 orginal:
117,2 hk
88,1 Nm

Tackar!! Grymmt bra :) :tummenupp

Var och bromsade min båge igår. Mest för att se om den gick magert eller inte (sitter ett akra helsystem på den fast inget dynojet :3freak ). Den gav ca 122hkr och 93NM. Men den gick farligt magert. Ville bara se om den iaf gav hyffsat och inte tagit skada av att gå magert innan den kom i min ägo. Vet ju inte hur länge den har gått med akrat.

Skall montera ett dynokitt så får vi se vad den ger sedan. Fast som sagt, gör det mest för att jag vill att den skall gå med rätt blandning.

bebbe skrev:
Skall montera ett dynokitt så får vi se vad den ger sedan. Fast som sagt, gör det mest för att jag vill att den skall gå med rätt blandning.

Men för böveln, sök lite på Dynojet här på SH och du kanske reviderar din plan. Det du kan göra med Dynojet kan du göra med andra storlekar på originalprylarna. Skillnaden är att Dynojet-kitet är 10 gånger dyrare. Spendera de pengarna på något kul istället.

andersbrink skrev:
2080924 Men för böveln, sök lite på Dynojet här på SH och du kanske reviderar din plan. Det du kan göra med Dynojet kan du göra med andra storlekar på originalprylarna. Skillnaden är att Dynojet-kitet är 10 gånger dyrare. Spendera de pengarna på något kul istället.

Håller med.... dynojet är en ren blåsning...

Förrutom deras PCIII

andersbrink skrev:
2080924 Men för böveln, sök lite på Dynojet här på SH och du kanske reviderar din plan. Det du kan göra med Dynojet kan du göra med andra storlekar på originalprylarna. Skillnaden är att Dynojet-kitet är 10 gånger dyrare. Spendera de pengarna på något kul istället.

Fast magert går den så fetare måste det bli. Vet inte själv hur jag skall justera detta utan någon typ utav utr? Har du något knep? Vad kostar original prylarna?

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D