Origami?

För fyrtiohundrade gången så har jag gjort en sån! Ja, jag har inget liv, men jag gjorde den på jobbet så jag fick betalt för den.

Anciol skrev:
För fyrtiohundrade gången så har jag gjort en sån! Ja, jag har inget liv, men jag gjorde den på jobbet så jag fick betalt för den.

Lärde du dom små obildade fjortisarna hur man byggde en hoj... ja men det måste ju blivit bra.. :D men du va väl tyst undertiden så nått fick dom väl ut av det... :rolleyes:

Nu ska du vara snäll! De är imponerade av den faktiskt. Fast helst vill de leka med rakbladen som jag skar ut bitarna med...

Anciol skrev:
Nu ska du vara snäll! De är imponerade av den faktiskt. Fast helst vill de leka med rakbladen som jag skar ut bitarna med...

hehe... det är alltså självmordsbenägna fjortisar där du jobbar.. :p

edit: dessutom va det du själv som sa att du snackar mycket... inte jag.. :notme

Anciol skrev:
Men om ingen annan snackar så kan väl jag göra det?
Jag är tidsutfyllnad, reklampaus, hissmusik etc...

jo jag märkte det på donken ikväll... *snark* :p

Då hade ju ni tagit den platsen. Lät er hållas. Nästa gång du träffar på mig, om jag är pigg och vaknade på den glada Johanna-sidan, då kommer du inte få öppna käften... :p

Sen kan det ju handla om samtalsämnena också, kan inte så mycket om motorer å prylar och resten av grejerna ni snackade om var händelser som jag inte varit med om...

Akta dig för nästa gång duu!!

Anciol skrev:
Då hade ju ni tagit den platsen. Lät er hållas. Nästa gång du träffar på mig, om jag är pigg och vaknade på den glada Johanna-sidan, då kommer du inte få öppna käften... :p

Sen kan det ju handla om samtalsämnena också, kan inte så mycket om motorer å prylar och resten av grejerna ni snackade om var händelser som jag inte varit med om...

Akta dig för nästa gång duu!!

hehe.. okej... starta ICQ nu istället.. :)

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back