Orginal dubbelpipor till KTM LC4

Jonasson

viam inveniam aut faciam
Gick med
8 Nov 2003
Hoj
625SC Offroad/Motard
Jag vet att det inte är ett köpes/säljes forum, men jag vet inte hur jag ska få fram detta till rätt folk om inte här..

Here goes :gnissla
Jag skulle vilja ha tag i ett par orginal dubbelpipor(alt komplett avgas) till LC4 billigt som s_tan.. Vet du någon som har eller kanske har du garaget fullt med "skräp" skicka ett mail eller pm..

Mvh

Jonasson skrev:
2654188 Jag vet att det inte är ett köpes/säljes forum, men jag vet inte hur jag ska få fram detta till rätt folk om inte här..

Jag skulle vilja ha tag i ett par orginal dubbelpipor(alt komplett avgas) till LC4 billigt som s_tan.. Vet du någon som har eller kanske har du garaget fullt med "skräp" skicka ett mail eller pm..

Mvh

jag har ett par till duke 02 vet inte om det är samma som till LC¤ an men ...

B

Jonasson skrev:
2654188 Jag vet att det inte är ett köpes/säljes forum, men jag vet inte hur jag ska få fram detta till rätt folk om inte här..

Mvh

Sälj din 640 och köp en 05a eller 06a istället. Det blir garanterat mycket billigare på tanke av alla modifieringar du är ute efter!

Har inte tänkt att ha LC4 bakdelen, utan 525ans.. Får jag tag i billiga dubbelpipor så slår ja till på dom, annars blir det att ha kvar acrat ;)

stignor skrev:
2656118 jag har ett par till duke 02 vet inte om det är samma som till LC¤ an men ...

B

Är det bara dämparna eller har du främre röret också? Vad hade du tänkt dig?

Jonasson skrev:

Mvh

Tror Superbike har ett beg. helsystem (Sebring) likadant som TomK sålde i höstas. Lite repigt dock. Men det är ett dubbelpippigt.:tummenupp

Last edited:
Rasorblade skrev:
2658243 Tror Superbike har ett beg. helsystem (Sebring) likadant som TomK sålde i höstas. Lite repigt dock. Men det är ett dubbelpippigt.:tummenupp

Nja de ska väl ha 5000:- säkert för det eller?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman