Orginal blås till k5/k6!! Panik!

Naderi

Boys just wanna have fun.
Gick med
3 Aug 2007
Ort
Helsingborg
Hoj
Suzuki GS500E (Såld), Suzuki GSXR 750 -98 (Såld), Yamaha R1 -05 (Såld), Suzuki GSXR 750 -90 Streetfighter, GSXR 750 -04, GSXR 1000 K5
Som vanligt är jag ute i sista sekunden och har nu panik att få tag i org slipon/avgas till suzuki gsxr 1000 k5/k6 då jag har reg besiktning på måndag. Undrar om någon vänlig själ har ett eller känner någon som kan ha ett liggandes som man kunnat låna? Som tack för hjälpen bjuder jag på ett flak öl eller liknande.
 

Naderi

Boys just wanna have fun.
Gick med
3 Aug 2007
Ort
Helsingborg
Hoj
Suzuki GS500E (Såld), Suzuki GSXR 750 -98 (Såld), Yamaha R1 -05 (Såld), Suzuki GSXR 750 -90 Streetfighter, GSXR 750 -04, GSXR 1000 K5
Tackar stort för erbjudandet men de passar tyvärr inte :(
 

teXmeX

Medlem
Gick med
10 Apr 2009
Ort
Åstorp
Hoj
KTM 790 Adventure R
Och som han skriver så är det Regbesiktning som gäller inte en vanlig, dvs att hojen ska vara i originalskick.
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
men herrgud ner med nivån och klagar dom på att de inte är orginal så säg att ditt är sönder och suzuki tar 15000 för sitt och ett tillbehörs som har godkänd nivå kostar max en tredjedel.
räcker de inte så fråga varför alla bilar går igenom med biltema o mekonomen o simons system? sen frågar du vad som händer om 10 år då de inte går o hitta orginalsystem nå mer.
räcker inte de så knyter du näven i fickan och skriker inombords för att du måste betala för en ny regbes.
 

Ripster

Crash boom bang
Gick med
13 Aug 2009
Ort
I landet där man böjer bananerna
Hoj
Japanese steeeeeel
läste inte så noga tar tillbax mitt hemska utalandet jag ska nu gå och skjuta mig i benet för min dåliga uppmärksamhet fy skäms på mig :arsele

fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
 

Naderi

Boys just wanna have fun.
Gick med
3 Aug 2007
Ort
Helsingborg
Hoj
Suzuki GS500E (Såld), Suzuki GSXR 750 -98 (Såld), Yamaha R1 -05 (Såld), Suzuki GSXR 750 -90 Streetfighter, GSXR 750 -04, GSXR 1000 K5
Vid en regbesiktning kollar de så att hojen är i org skick. Med andra ord får det inte sitta annat än just orginal. Sedan finns de gubbar som "fattar" och släpper igenom, sen finns det as som hackar ner på en oxå. Oavsett vilket så är de rätt surt o punga 1300:- i onödan om man skulle få en surgubbe. Och tack vare Snaijk slapp jag det bekymret! Så tackar och bugar Marcus, hojen gick igenom utan anmärkningar! Ps: skjut inte er i benen o grejer, jag har hört att de gör ont :-/
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top