Oreggade kan skriva i gästboken

duckie, har du fått skumma förslag av intim karaktär eller vad är det frågan om?:va är det verkligen så farligt att icke inloggat folk kan skriva i gästboken och dylikt?:va

Hur bra är det att vilken idiot som helst kan skriva runt på forumet, utan att vi användare ska kunna ställa personen till svars om de gör dumma grejer?

Grejen är ju att du inte har ett namn, en person att referera till, utan bara ett inlägg. Jag vill inte ha det så & tror inte heller att det är meningen att det ska vara så. Det är en säkert en miss någonstans i systemet.

Hur bra är det att vilken idiot som helst kan skriva runt på forumet, utan att vi användare ska kunna ställa personen till svars om de gör dumma grejer?

Grejen är ju att du inte har ett namn, en person att referera till, utan bara ett inlägg. Jag vill inte ha det så & tror inte heller att det är meningen att det ska vara så. Det är en säkert en miss någonstans i systemet.

Det här är ju toppen, jag kan bli jettepoppilär! Jag loggar ut mig och sedan skriver jag incognito en massa amorösa hyllningar i min egen GB :Rockbanan

på forumet var det väl ändå inte? inte i forumdelen iallafall, bara gästboklen om jag har fattat det rätt. och visst, missar ska väl rättas till. menade bara att det kanske känns lite väl paranoidt att tycka att "hjääälp, heeemskt! någon kan skriva i min gästbok utan att jag vet vem det är!!!":) jag förstår oron om det är så att någon varit dum mot personen i fråga och lämnat elaka meddelanden men om det bara är en principsak tyckte jag själv åtminstone att det inte var så farligt:) jag vilar min väska.

Om jag skriver något märkligt då? Vad kan du referera till då? Tror ändå inte Swedie lämnar ut uppgifter om folk för då skulle Furstenhof varit och hälsat på halva forumet vid det här laget...

Men gud vad det ska jiddras. Om jag, Ducki eller någon annan inte vill ha inlägg med konstiga länkar i vår gb, som kan leda till virus eller vad som helst, så är det väl vår sak. Att det alltid ska måsta käftas om man tycker till om något.
Å kom fan inte sen å säg att:- Du behöver väl inte öppna dem osv.

Det här är kanske bara början till något som kryper längre in forumet. Jag tror inte att det är meningen att oreggade ska kunna skriva och jag hoppas att det åtgärdas.

Det finns en anledning till varför folk på sina hemsidor/forum har som krav att du antingen skall regga dej, eller skriva ett "lösen" för att kunna skriva i GB´s & dylikt.

Nu blev jag förbannad också :mad:

What the duck, det måste vara ordning och reda!
I annat fall kan man väl få skriva inlägg på forumet som anonym användare?
Nu blir jag OCKSÅ förbannad.

Förstår inte vad du menar.
Jag är ju inloggad.
Vad hjälper det?

Själv kan jag inte skriv överhuvudtaget fast jag är inreggad :va :gnissla

Detta tycker jag inte om.

En oregistrerad besökare på sh.com kan alltså skriva hej vilt i medlemmars gästböcker - helt anonymt.

Ska det vara så, eller har det blivit en miss?

Ja, vafan. fick spam ja me av 'anonymous'.

/N

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...