Ordna billiga nya delar!

Sledden

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2010
Hoj
Kawa
Importera billiga nya delar!

Tjena alla!

Jag vet inte riktigt om denna posten hör hemma i denna kategorin. Annars så får ni flytta det :näsblod

Men eftersom jag är en sån super trevlig kille så tänkte jag dela med mig lite till mina fellow hojåkare.

Har en kompis som har möjlighet att kunna importera delar till en massa hojar. Han har lyckats plocka fram dynokitt till mig för extremt bra priser om man jämför va de kostade hos motospeed. Jag tänkte beställa lite nya delar igen.

Prisexempel kan vara DJ stage 7 + KN 2989 filter, hos motospeed = 5.930 kr. Han ordnade det till mig för 2.560 :Bugar:yoparty

Så är det någon här som vill sambeställa prylar till sin hoj och spara en massa slantar, eller bara är spekulant på något? Skicka mig ett PM.

Han kan ordna prylar ifrån

Dyna, DynoJet, JE pistons, Wiseco Pistons, Big Block MTC, Fast By Gast,

Och original OEM produkter för alla Suzuki, Yamaha, Honda och Kawasaki. Samt en massa annat. Det mesta inom prestanda förbättring, förgasare, kammar, block, swingar etc etc.

I princip det mesta som man kan behöva till en riktigt bra peng.

Skicka mig ett PM på det ni är intresserade av, sätt ihop en lista så kan jag kolla upp vad det kostar. Så styr vi upp en sambeställning. Ska själv plocka hem en bigblock cylinder + kolvar. :banana

Last edited:
Back