Ja nu är ju vintern här å cykeln måste ju förfinas 
sitter ju nikkon halv system, Pc och filter på den redan.
K3 kåpa fram å k3 bakända på väg.
trim så som kamaxlar, helsystem för vettig peng och sånt eller om nån har turbo kit liggandes kanske
sitter ju nikkon halv system, Pc och filter på den redan.
K3 kåpa fram å k3 bakända på väg.
trim så som kamaxlar, helsystem för vettig peng och sånt eller om nån har turbo kit liggandes kanske
