Optimal drevning!!

15-45 passar bra för aktiv körning (motard, grus...), klart bättre drag utan att tappa allt för mkt toppfart.
 
Last edited:
mada skrev:
kort o bra svar... :hihi
dum fråga kanske men vad sitter det på för drev bak orginal?? :va
E de nån som vet om vad snuten o besiktningen säger om att flytta in reg plåten i hjul huset om man tar med plåt belysningen o allt..
 
Stålberg skrev:
dum fråga kanske men vad sitter det på för drev bak orginal?? :va
E de nån som vet om vad snuten o besiktningen säger om att flytta in reg plåten i hjul huset om man tar med plåt belysningen o allt..

Skulle gissa på 38 bak!

Polisen säger inget om dom aldrig får tillfälle att prata med dig!
Besiktingsmannen säger heller inget, han knappar in en 2:a i protokollet så får du åka dit igen :tungan
 
17/42 är orginaldrevning, kör själv med 16/42 (rätt meningslös neddrevning)ingen större skillnad mot orginal. Drevar man ner så svarar väl hojen lite bättre, men å andra sidan så får man ju kortare växlar samt att det blir surt när man åker längre sträckor. Beror alltså lite på vad man har hojen till. Fått för mig att det är bättre att sätta på större drev bak än 14-15 fram???
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top