Opinionsundersökning.. [POLL]

Okej eller Okej-Inte


  • Antal röstningar
    0

BillS

DayDreamer©
Gick med
15 May 2004
Ort
Nacka Strand
Hoj
R6/YZ400F
Okej eller Okej-inte.
Ursäkta storleken. I brist på kamera fick det bli webbkamerabilder.
För er som inte ser; Detta är 2004 års kåpor på en 99:a och det saknas en liten del i mittkåpan mot ramen.
 

Bifogat

  • Hojmeket 008.jpg
    Hojmeket 008.jpg
    5.6 KB · Visningar: 635
  • Hojmeket 009.jpg
    Hojmeket 009.jpg
    5.3 KB · Visningar: 635
  • Hojmeket 007.jpg
    Hojmeket 007.jpg
    5.7 KB · Visningar: 634
Om det är okej att köra med kåpan som saknar en bit vid ramen eller om det ser kass ut. Tänkte ev sätta en kraschpuck i fästet som finns i luckan. Vad tror ni om det?
 
tycker det ser ganska konstigt ut.. hade velat ha större bild. samt en helhetsbild.
 
Större bilder tack. :) men det verkar so en kul idé hade samma när jag såg att du ville byta men jag är för lat för o orka :D
 
Fan va kass det är att inte ha en vettig digitalkamera :(
Nån som kanske har ett bra webbkameraprog som man kan ta större bilder med?
Skickar upp ett nytt försök iaf..
Ignorera baken o tanken för de ska inte vara där sen.
//B
 

Bifogat

  • 1.jpg
    1.jpg
    75.4 KB · Visningar: 132
  • 2.jpg
    2.jpg
    78.4 KB · Visningar: 136
  • 3.jpg
    3.jpg
    79.2 KB · Visningar: 129
Idén kommer man på när man letar delar och bara finner 04 grejer. 99-02 verkar bara finnas skrapat eller kraschkåpor till.. Dessutom är det skitfint väder och hojar överallt. Då är det inte lätt att glida runt o veta att bettan står trasig och med delar får jag ihop henne på en dag :(
 
BillS skrev:
Idén kommer man på när man letar delar och bara finner 04 grejer. 99-02 verkar bara finnas skrapat eller kraschkåpor till.. Dessutom är det skitfint väder och hojar överallt. Då är det inte lätt att glida runt o veta att bettan står trasig och med delar får jag ihop henne på en dag :(

Okej, den ser fortfarande trasig ut men kanske inte lika mycket.
 
tyckte de såg helt okej ut på bilderna iaf :)
fastän jag inte e vän av nyare r1kåpor å nyaste r6kåporna.. FÖR LITE PLAST..
 
BillS skrev:
Fan va kass det är att inte ha en vettig digitalkamera :(
Nån som kanske har ett bra webbkameraprog som man kan ta större bilder med?
Skickar upp ett nytt försök iaf..
Ignorera baken o tanken för de ska inte vara där sen.
//B
nice job :tummenupp
 
Tycker inte att du behöver sälja och byta.
Är du nöjd så är det ju lungt :)

Fungerar säkert. Iaf om man kör men står man vid korvmmojjen så... :hihi
 
det fattas ju en bit? tycker det ser konstigt ut... Men funkar ju helt klart! ut och åk med dig! :fyllisar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top