www.norrahammarsmk.se
Ni kan ju köra på fiddybanan de är ok finns även några bitar på endurobanan
som är lätta...
Ni kan ju köra på fiddybanan de är ok finns även några bitar på endurobanan
som är lätta...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rasorblade skrev:2543251www.karlstrommotor.se:tummenupp
Va... så du menar att bara de som har en force får köpa svart plast.....
Hur dumt lät det......![]()
![]()
Emmi skrev:2548203Har ju testat lite offroad innan, dock aldrig på nån crossbana (eller bana alls, mest grusväg) och har alltid älskat det!
Jag har crosshjul och broms till KTMen, men jag vet inte om jag har lust att köra cross med den med tanke på vilket bra skick hojen är i. Får nog bli en liten 125a att åka med, men inte just nu.
Förhoppningsvis blir det iaf dubb i vinter så man kan köra på sjön, det är ju askul!
Emmi skrev:2548203Jag har crosshjul och broms till KTMen, men jag vet inte om jag har lust att köra cross med den med tanke på vilket bra skick hojen är i. Får nog bli en liten 125a att åka med, men inte just nu.
RaceMe skrev:2548304Kör du cross med den fjädringen kommer du att bli trött fort.![]()
Motard = hård kort fjädring.
Cross = hård lång fjädring.
Enduro = mjuk lång fjädring.
Plastraket = stelben
Nu svor du nog allt i kyrkan.Emmi skrev:2548203Jag har crosshjul och broms till KTMen, men jag vet inte om jag har lust att köra cross med den med tanke på vilket bra skick hojen är i.
Kommer inte ihåg vem det var som berättade detta för mig men tydligen har Ejdehage gjort just detta med en stor Kawwa (kommer inte ihåg vilken variant det var nu). Han hoppade tydligen platån där dom var också.NisseNutz skrev:2548326Håller med om alla typer där men jag skulle vilja se en plastraket på crossbana![]()
Spider skrev:2549368Kommer inte ihåg vem det var som berättade detta för mig men tydligen har Ejdehage gjort just detta med en stor Kawwa (kommer inte ihåg vilken variant det var nu). Han hoppade tydligen platån där dom var också.
Starnberg har hoppat fetinghopp med en R1 i nån av Fuelmedias filmer...Spider skrev:2549368Kommer inte ihåg vem det var som berättade detta för mig men tydligen har Ejdehage gjort just detta med en stor Kawwa (kommer inte ihåg vilken variant det var nu). Han hoppade tydligen platån där dom var också.
Spider skrev:2549368Kommer inte ihåg vem det var som berättade detta för mig men tydligen har Ejdehage gjort just detta med en stor Kawwa (kommer inte ihåg vilken variant det var nu). Han hoppade tydligen platån där dom var också.
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |