Operation självmordsförsök (bilder)

Fan va jag saknar mina crossåka år när jag ser de här bilderna. Fan alltså man skulle ha onödigt mycket pengar att leka med.

Har dock aldrig kört hoj med vanliga däck på crossbana :) När man tagit kortet till 660'n får man väl undersöka det underlaget igen :D

Har kört cross på bana och sporthoj på asfalt men aldrig kört supermotard på värken asfalt eller grusbus. Förhoppningsvis får jag dock uppleva betong innan jag tagit kortet om gocartcentret släpper in oss motardgalningar i vinter :tummenupp

kungko skrev:
2542386 såg skitkul ut...vart ligger banan? körtider?
Norrahammar mk (utanför Jönköping) har en crossbana för 125or som vi frågade om vi kunde testa motarderna på, först körde vi på en liten Fiddy bana men den var lite väl tight, men 125 banan funkade fin fint, hoppen är väl ungefär som det i Örebro. Llite sandigt å blött på några ställen men annars helt ok, Ang vurpor så.. jodå det hände, Emmi tyckte de va dumt å göra de på banan så hon vurpade utanför, i depån:D jag testade banan istället ingen lera dok bara sand :)

Hejja hejja :tummenupp

Vi körde lite på en 80cc bana här hemma för nåt år sen. Det är ju apskoj :)

Ang den svarta plasten så finns den hos din lokala Husa-återförsäljare, tanken typ 2lök, resten en dryg tusing sammanlagt för allt.

OK så dom har inte öppet för typ oss vanliga dödliga typ lö/sön som dom flesta andra har då? joho kom igen säg att det är så....

Ang den svarta plasten så finns den hos din lokala Husa-återförsäljare, tanken typ 2lök, resten en dryg tusing sammanlagt för allt.[/QUOTE]

måste man inte visa typ ett ägarbevis för att få köpa dom prylarna? asså att du har en force..?

Last edited:
kungko skrev:
2543248
måste man inte visa typ ett ägarbevis för att få köpa dom prylarna? asså att du har en force..?
Nej nej, det var snack om nåt sånt samtidigt som de såldes men hur skulle det kunna funka?? Nej, det är bara att handla precis som vad som helst. Artikelnummer 80008051000, €225 hos Schleenbecker t.ex.

Rock n roll tappra supermoto piloter :yoparty

Man får ju inte alls damp när man sitter inne på kontoret :huvet

Riktigt goa bilder!!!!!!!!!!!!!!!!!

Blev säkert en del att tvätta efteråt!

I våras var jag ute och rockade lite på crossbanan i Täby och då fick man fila på finishen efteråt.........

Bifogat

• Bild006.jpg
    Bild006.jpg
    34.7 KB · Visningar: 50
  • Bild007.jpg
    Bild007.jpg
    41.4 KB · Visningar: 63
Norrahammars banan va???
Där har man kört ett par gånger me den gamla 125:an!
Den är rolig, liten men lagom..:tummenupp

#170# skrev:
2543683 Häftigt Men va de ingen som blev sur när ni åkte där??????????????
Dom brukar bli de....
Vi pratade med en massa folk inom NMK innan som tyckte att om de inte var något aktivitet där lr så så gjorde det inget, körde ju under träningstiderna och vi gjorde inte direkt någon åvärkan på banan.

Nej, banan är inte öppen för allmänheten så länge du inte kör 125a. Vi pratade till oss att få testa hojarna där.

Va grymt kul iaf! :yoparty Jävligt mycket tvätta efteråt ja, men nu ser hojen fin ut igen.

NisseNutz skrev:
2542682 Fan va jag saknar mina crossåka år när jag ser de här bilderna. Fan alltså man skulle ha onödigt mycket pengar att leka med.

eeeehhhh :7peta onödigt mycket pengar? Du värkar inte ha det så taskigt?
En KTM från 2004 och en CBR 125 från samma år och du är student. Alla kan inte ha råd med en sån fordonspark när man har liten inkomst. Snabbt räknat är det väll motorcyklar av ett värde av ca 100000 kr? Så sälj hondan så har du massa pengar igen och spendera på KTM:en. Eller köp en cross kanske?

enduroemil skrev:
2544287 eeeehhhh :7peta onödigt mycket pengar? Du värkar inte ha det så taskigt?
En KTM från 2004 och en CBR 125 från samma år och du är student. Alla kan inte ha råd med en sån fordonspark när man har liten inkomst. Snabbt räknat är det väll motorcyklar av ett värde av ca 100000 kr? Så sälj hondan så har du massa pengar igen och spendera på KTM:en. Eller köp en cross kanske?

Om det ändå vore så bra. Jag har iofs köpt båda hojarna för mina egna ihoptjänade pengar. Och värdet är någonstans runt 70000kr för båda. Men nu är det väldigt tomt på kontot, närmare 40kr.

Ska sälja hondan när säsongen drar igång igen så man får in lite stålar :)

Ha ha ha...grymt kul? Nä, mig lurar ni inte...de där är inge annat än drygt å jobbigt! Sätt på crossdäck så ni får lite fart:tummenupp

Men läs tråden! Det är fortfarande NMKs lilla crossbana där det INTE är körning för allmänheten annat än för 125or.

Emmi skrev:
2545083 Men läs tråden! Det är fortfarande NMKs lilla crossbana där det INTE är körning för allmänheten annat än för 125or.

Var ligger banan & får man verkligen köra där? :tungan

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...