Operation förädling. SPetta - Banracer.

Det enda roliga med denna dystra årstid är skruvandet.
Vi har börjat uppdatera hojen med en massa roligt lull-lull :P
Oj oj oj... ! :tummenupp

Då är du snart nere i samma låga vikt som jag på min :D
Men hisch.. va stark den kommer o bli...:yoparty

Det ser läckert ut. Får komma o hälsa på en dag, svårt o hitta tid nu bara. Renoverar köket :gnissla

Jag har oxå satt i en sådan luftburk, visa resultatet sen!!!! SPÄNNANDE!!!!

Det ska jag göra :) Vi bänkar den på onsdag eller torsdag så får vi se om det blir en :tummenupp eller :mad:

Oj oj oj... ! :tummenupp

Då är du snart nere i samma låga vikt som jag på min :D
Men hisch.. va stark den kommer o bli...:yoparty

Det ser läckert ut. Får komma o hälsa på en dag, svårt o hitta tid nu bara. Renoverar köket :gnissla

F** e du inte färdig me köket än?? :P
Vi får vänta med vägningen till anderstorp men vi har upskattat en viktreducering på 7-10 kg totalt.
Kolvarna ska enligt papperna öka vridet med 20Nm så vi kan ju hoppas att det stämmer :)

Last edited:
Det ska jag göra :) Vi bänkar den på onsdag eller torsdag så får vi se om det blir en :tummenupp eller :mad:

F** e du inte färdig me köket än?? :P
Vi får vänta med vägningen till anderstorp men vi har upskattat en viktreducering på 7-10 kg totalt.
Kolvarna ska enligt papperna öka vridet med 20Nm så vi kan ju hoppas att det stämmer :)

Är lite nyfiken... till aprilian finns det ju bigbore kit att köpa, finns det inge liknande till sp1, sp2 eller är det bara högkomps kolvar?(gissar att du har köpt såna)

Är lite nyfiken... till aprilian finns det ju bigbore kit att köpa, finns det inge liknande till sp1, sp2 eller är det bara högkomps kolvar?(gissar att du har köpt såna)

Jag har inte lyckats hitta något bigbore kit så därför fick det bli högkompskolvarna från Wiseco istället. Tror det räcker rätt bra för banorna i Sverige.

Back