Opel selected driver

Äh spelar väl fan ingen roll vilket märke det är. Även om det är Opel, Skoda, Kia eller sånna märken så skulle jag inte tacka nej. Alla vill väl ha en gratis och ny bil i tre månader. Speciellt nu på vintern. Har man en äldre bil tackar man nog inte nej till en med abs, antislir, antisladd osv.

Plus att varför slita på sin bil när man kan köra med någon annans under de tre värsta månaderna på året?

P-E skrev:
Äh spelar väl fan ingen roll vilket märke det är. Även om det är Opel, Skoda, Kia eller sånna märken så skulle jag inte tacka nej. Alla vill väl ha en gratis och ny bil i tre månader. Speciellt nu på vintern. Har man en äldre bil tackar man nog inte nej till en med abs, antislir, antisladd osv.

Plus att varför slita på sin bil när man kan köra med någon annans under de tre värsta månaderna på året?

ABS, Antisladd å antispnn... hum... anti block system, ESP, TCS... dom tackar ja gärna nej till. okej, det kan va bra å ha ibland, men man ska fan kunna stänga av skiten, vilket inte går på nya bilar, blir lite irriterad på det.

Hur mycket är gratis? allt? Bensinen med? Vad händer om du trashar den totalt, väl försäkrad?

Coolt att du vann! Jag tänkte över det snabbt att anmäla mig, men pessimist som jag är så trodde jag inte man skulle vinna endå..

Hultan skrev:
Hur mycket är gratis? allt? Bensinen med? Vad händer om du trashar den totalt, väl försäkrad?

Coolt att du vann! Jag tänkte över det snabbt att anmäla mig, men pessimist som jag är så trodde jag inte man skulle vinna endå..
jag betalar bara bensinen, och om jag krachar så betalar jag självrisken. är jag i top 10 i slutet av varje månad så får jag bensin för 1000kr.

hermes skrev:
jag betalar bara bensinen, och om jag krachar så betalar jag självrisken. är jag i top 10 i slutet av varje månad så får jag bensin för 1000kr.

Topp 10 vad gäller körsträcka? Låter ju som en tokbra deal hur som helst, skulle inte haft något emot en gratis Opel på nåt sätt. Som redan konstaterats, vem skulle inte vilja ha en splitterny bil under vintern?

Jag tycker att det är ett smart marknadsföringsknep av Opel.
Idéen är att de utvalda ska få så många som möjligt att provköra bilen, dvs de fungerar som säljare till en mycket rimlig kostnad. Troligen mycket effektivare sätt än att locka folk till Opelhallarna.

Om jag fattat det rätt så får den som fixat flest provkörningar behålla bilen.

Fluxir skrev:
ABS, Antisladd å antispnn... hum... anti block system, ESP, TCS... dom tackar ja gärna nej till. okej, det kan va bra å ha ibland, men man ska fan kunna stänga av skiten, vilket inte går på nya bilar, blir lite irriterad på det.

Går att stänga av på min pappas bil, även på min kompis pappas bil. Sen så är det jävligt skönt att ha nu när det är vinter. Du kör ju ändå inte rally med en lånad Opel kombi så då kan man lika gärna ha allt sånt där.

Fan det var inte dåligt. Såg reklamen på tv och blev jäkligt sugen på att ansöka men glömde bort det.

Willmar skrev:
Skulle vilja se dig gå i -30 grader och snö över knäna....."nä jag vägrar åka Opel" :D
Kyss dig i r....en :hihi skulle du tex vägra vara tillsammans med en kille som äger opel?. :va

Jag svårt att se att jag skulle bli tillsammans med en kille som äger en Opel eftersom det visar på att han har taskig smak... :arsele

Solan skrev:
Jag svårt att se att jag skulle bli tillsammans med en kille som äger en Opel eftersom det visar på att han har taskig smak... :arsele
Är det ens värt att svara på något sånt svar. Är du tjejen som tycker det är coolt när killarna köper in helrör på krogen eller?

sportarn skrev:
Är det ens värt att svara på något sånt svar. Är du tjejen som tycker det är coolt när killarna köper in helrör på krogen eller?

Tror hon var ironisk, men det kanske du också var? :tungan

sportarn skrev:

Varför skulle jag bli imponerad av det? Brukar det fungera för dig?

Jag e snarare tjejen som tar en cola för att kunna köra hem själv när jag tröttnat på killar som tror dom imponerar genom att köpa in helrör.

Solan skrev:
Varför skulle jag bli imponerad av det? Brukar det fungera för dig?

Jag e snarare tjejen som tar en cola för att kunna köra hem själv när jag tröttnat på killar som tror dom imponerar genom att köpa in helrör.
Ett bra svar i alla fall. Tycker bara det verkar vara väldigt dumt att välja kille efter bil.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT