oooojaaaaaaa=)

LindaLiten

www.heeet.jag
Gick med
5 Jul 2009
Hoj
2001 Yamaha r6
Nu va jag oxå här=) Tog mig 3år bara.. Men efter allt tjat så får jag väl se om d e så himla roligt å va här inne.. Bevisa för mig=)

Himla roligt vette fan =/...men bättre ställe för tips och tidsfördriv finns inte om man är intresserad av bågar

Välkommen!

Kör försiktigt, men se till att ha kul med hojen för den skull:yoparty

/Uffe

Välkommen! :tummenupp

SH är ett kanon tidsfördriv om man har hoj som intresse! Massor av läsning, mycket riktigt bra och vettiga saker och tyvärr även en massa skit, men sållar man bara lite, så får man många goa skratt åxå! :)

Sen är det kul att man kan hitta likasinnade i andra delar av landet åxå! Själv är jag boende i sTokholm, men har ursprung i norrland. Så nu när jag är uppe på semester, så har jag åkt ihop med folk här uppe och blivit visad runt på schyssta vägar här uppe!:tummenupp

Skrik till här på SH om du lämnar västkusten, så kan du få en guidning runt på krokvägar runt Hufvudstaden, om du kikar förbi där!:tungan

Välkommen! :tummenupp

SH är ett kanon tidsfördriv om man har hoj som intresse! Massor av läsning, mycket riktigt bra och vettiga saker och tyvärr även en massa skit, men sållar man bara lite, så får man många goa skratt åxå! :)

Sen är det kul att man kan hitta likasinnade i andra delar av landet åxå! Själv är jag boende i sTokholm, men har ursprung i norrland. Så nu när jag är uppe på semester, så har jag åkt ihop med folk här uppe och blivit visad runt på schyssta vägar här uppe!:tummenupp

Skrik till här på SH om du lämnar västkusten, så kan du få en guidning runt på krokvägar runt Hufvudstaden, om du kikar förbi där!:tungan

Gott å veta=) Ska fundra ut hur denna sidan funkar lite oxå, vart man klickar för å läsa d "roliga" osv... Ta d lugnt på vägarna nu när du semestrar å njut av den varma vinden=)

välkommen hit tjejen.
vill du läsa lite roliga trådar här på sporthoj så kan jag ge dej ett tips.
sök på nash
han är och förblir en clown här på sporthoj.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph