Oooohps - jag blev bannad!!!

• Thread starter Thread starter Ducati for life
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.

Ducati for life

Guest
Hello

aaaa- så mycket jag fick gjort på jobbet, tack Swedie för att du visade mig ljuset och bannade mig för att samanlagt lagt in sju (7!!) stycken (åtta nurå) i dessa 10 sidor!!! forum tråd. Och då ett antal av dom tillsammans med text/inlägg, var av 2 stycken i samma inlägg. Det känns skönt att veta att du finns och tar hand om oss alla här på DITT forum. Men du!!! Utan OSS skulle inte sh.com finnas, glöm inte det bara, Utan oss alla här skulle ingen annonsera, glöm inte det heller, utan OSS ALLA här som försöker snacka hoj och ha roligt i väntan på torr asfalt skulle du inte åka på din Ap - rijja, glöm inte det. Nästa gång kanske man kan få ett vettigare svar än en banning.

Snart "bannad for life"...

:corn

Varför så lessen? Vad har hänt? :pannkyss

jag är ledsen för jag har insett att det här är inte ett fritt forum där man kan kritisera något som inte passar Swedie. :confused:

Nja, det är väl just det att u t a n såna som NI så är det här forumet bra och annonsörer kan lockas hit.

men det där förstod inte jag vad menar du med ni? Jag är ju bara en person och du menar att ditt nick är mycket vettigare än att jag ifråga satte Swedies varning i 1098 tråden?

Last edited:
ja jag vet... men som nån sa, välkommen till verkligheten.

Det är självklart att det är verkligheten. Det är hans forum, och det är diktatur. :dumbom
Trodde du att det skulle vara nån form av demokrati? hah. Välkommen till internet.

Står till och med på varje sida.
© 2001-2006 Sporthoj.com - Rättigheter är få på denna sajt. Akta er.

:Bugar Swedie

Nästa gång kanske man kan få ett vettigare svar än en banning.
Vad lipar du om? Ibland blir man bannad och så är det bra med det. Löjligt att göra en grej av det.

Seså, ut och drick dig glad istället för att sitta här och hänga läpp. Det är fredag :Rockbanan

Följ reglerna så slipper du bli bannad.

Förövrigt: så väl som att sajten inte är vad den är utan dess medlemmar, så hade sajten heller aldrig varit vad den är om den inte haft någon som styrt upp en vettig nivå på reglerna OCH UPPRÄTTHÅLLER DOM SÅ VÄL DET GÅR.

Sedan finns det ju bongstyriga medlemmar som agerar översittare och tycker sig inte behöva bry sig om regler.

www.sporthoj.com/regler.php

Last edited:
Bortsett från buga-smileyn, är det något i mitt inlägg som inte är sant? :såjaponken

Du kanske inte har kollat vad han gjorde för att bli bannad :huvet

Ibland så görs en hel tråd av någon, sen så går havla sporthoj's användare och bara sätter en smile gubbe där, det händer inte ett skit.

Sen är det ju bara kolla på den tråden han blev bannad i.

Tillägg: han blev inte bara bannad för smiliegrejen. Gå och kika i tråden så ser ni att jag ber honom snällt att sluta spamma med endast popcornsmilies. Det var hans dryga svar tillbaka som var droppen. Så se det som spam + attityd som gjorde att jag bannade.

Last edited:
Tillägg: han blev inte bara bannad för smiliegrejen. Får gå och kika i tråden så ser ni att jag ber honom snällt att sluta spamma med att endst göra inlägg med popcornsmilien. Det var hans svar dryga svar tillbaka som var droppen. Så se det som spam + attityd som gjorde att jag bannade.

Jahopp. Jag som trodde märket och namnet "Ducati" hade något att göra med det:tungan

Utan dig skulle det va fler vettiga här..

Mja.. Du menar: Utan dig så skulle det vara färre ovettiga här..
Det kommer nog inte mer vettigt folk bara för att han inte är här. Så farlig är han inte.

Dagens ordmärkning. :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...