oohh...flytta till framsidan!

Pank

Försöker ta mig tillbaka,,
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Medellin
Hoj
gixxer 750-94*såld* gixxer 750-99*Crashad* XR600*såld* KTM 690 SMC -08*såld* KLR 650-2014 Kawasaki Cabra 175-1981
Antligen sa ska man flytta till sveriges framsida!
men eftersom jag for narvarande ligger och pillar mig i naveln i brazilien sa har jag lite svart att jaga lagenhet.

skulle vara ruskigt tacksam om det finns nagon har inne som har flukt pa lagenhet som ar till uthyrning i gbg.

jag erbjuder folkol och direktimporterade capirinha,s i hittelon!

:)
 

Coola Ola

Guest
allt beror på hur kräsen du är. kan du tänka dig lägenhet i förorterna kan du nog få lägenhet på några dagar genom att ringa runt till de olika stora bostadsföretagen (detta borde gå även från brasilien).

vill du ha en lägenhet mer centralt får du räkna med att jobba jävligt mycket för att hitta nåt. kanske sitter nån sporthojsgöteborgare med en lägenhet att hyra ut mitt i centrum (då hoppas jag iofs att de säger till mig först... :rolleyes: ) men räkna inte med det.

www.boplatsgbg.se är en bra början annars.
 

Cathy

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Ort
utanför Gbg
Hoj
Monster 900
Pank skrev:
.............men eftersom jag for narvarande ligger och pillar mig i naveln i brazilien

..........och detta vill man sluta med för?????????????? :3freak


FORTSÄTT PILLA NAVEL I BRAZILIEN - DET BLIR INTE BÄTTRE ÄN SÅ I GÖTET!!!!! :4skrika






Men om du ändå väljer svedala, så håller jag med föregående talare... :rolleyes:
 

Stortryne

Ful gubbe.
Gick med
11 Jul 2005
Ort
I västkustens största stad: Jätteborg :)
Hoj
Ducati 916 - Dunderklumpen. Ducati Multistrada - Ior
Pank skrev:
Antligen sa ska man flytta till sveriges framsida!
men eftersom jag for narvarande ligger och pillar mig i naveln i brazilien sa har jag lite svart att jaga lagenhet.

skulle vara ruskigt tacksam om det finns nagon har inne som har flukt pa lagenhet som ar till uthyrning i gbg.

jag erbjuder folkol och direktimporterade capirinha,s i hittelon!

:)

Tycker åxå att det låter mysigt att ligga å pilla i Brasilien... Men om du envisas, så kan du ju kolla dessa:
www.boplatsgbg.se

Hmm... Kommer bara på en, men ändå... Har för mig att de mest har ute i "hooden", men allt måste väl vara bättre än Brazil? :tungan
 

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Brukar finns rätt många andrahandslägenheter på blocket faktiskt.
O om du ska plugga så finns det www.bobilligt.nu som har en anslagstavla där studenter kan annonsera ut att man vill hyra eller hyra ut.
 

Pank

Försöker ta mig tillbaka,,
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Medellin
Hoj
gixxer 750-94*såld* gixxer 750-99*Crashad* XR600*såld* KTM 690 SMC -08*såld* KLR 650-2014 Kawasaki Cabra 175-1981
lyckades slita mig fran beachen till ett internetcafe och hitta ett litet krypin pa richtersgatan.

ar det vettigt nara allt skoj i stan?
kan man krypa hem en tidig sondagsmorgon utan att slita hal pa jeansen?

annars har jag lite svart att bestamma mig just nu, ska jag aka vidare till Natal, eller rio?

manga svara beslut!
:tummenupp

sommaren i sverige ar bra eller?

///P
 

grott mongo

A-a-a-alkoholist javisst
Gick med
22 Jan 2005
Ort
ghettoborg
Hoj
Ktm 625 smc
Stortryne skrev:
Tycker åxå att det låter mysigt att ligga å pilla i Brasilien... Men om du envisas, så kan du ju kolla dessa:
www.boplatsgbg.se

Hmm... Kommer bara på en, men ändå... Har för mig att de mest har ute i "hooden", men allt måste väl vara bättre än Brazil? :tungan

I din avatar står det att du joinade jul 2005!? Du är från framtiden,eller hur! :gnissla
 

Skrutten

Sporthojsnörd
Gick med
9 Jul 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Monster 696
Pank skrev:
lyckades slita mig fran beachen till ett internetcafe och hitta ett litet krypin pa richtersgatan.

ar det vettigt nara allt skoj i stan?
kan man krypa hem en tidig sondagsmorgon utan att slita hal pa jeansen?

annars har jag lite svart att bestamma mig just nu, ska jag aka vidare till Natal, eller rio?

manga svara beslut!
:tummenupp

sommaren i sverige ar bra eller?

///P

Blir till att krypa i uppförsbacke men långt är det inte :tummenupp

Sommarvärmen håller sig stadigt på 19-20 grader... Välkommen hem! :D
 

MrEd

Trying is the first step towards failure
Gick med
14 Jun 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Speed triple 1050 (Trajjumf spiidtrippel)
Sommaren var kanon tills samma dag jag gick på semester förra fredagen.
Sedan dess har det varit skitdåligt.
Räkna inte med någon förbättring heller för jag är på semester 5 veckor till. :huvet
 

Pank

Försöker ta mig tillbaka,,
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Medellin
Hoj
gixxer 750-94*såld* gixxer 750-99*Crashad* XR600*såld* KTM 690 SMC -08*såld* KLR 650-2014 Kawasaki Cabra 175-1981
MrEd skrev:
Sommaren var kanon tills samma dag jag gick på semester förra fredagen.
Sedan dess har det varit skitdåligt.
Räkna inte med någon förbättring heller för jag är på semester 5 veckor till. :huvet

lungt, jag har en 5-6 veckor kvar har i brazilien o bolivia innan det ar dags att krypa hemmat.
:D

men tills dess far ni garna fixa lite sol sa att man kan sitta ute och suga pa en ol.

///P
 

Coola Ola

Guest
Pank skrev:
lungt, jag har en 5-6 veckor kvar har i brazilien o bolivia innan det ar dags att krypa hemmat.
:D

men tills dess far ni garna fixa lite sol sa att man kan sitta ute och suga pa en ol.

///P

Bolivia är najs! Om du vill åka på jungelsafari så åk till Rurrenabaque! Liten håla i nordvästra Bolivia men perfekt om man vill se anacondor, alligatorer och allsköns djungel. Finns ett gäng firmor som fixar utfärder därifrån. Rätt mysig liten stad om man tar den på rätt sätt.

Salar de Uyuni (och Lagos Colorados) måste du självklart också besöka men det har du säkert redan planerat!
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top