Ont om svarta / mörkhyade tjejer som kör mc i Sverige!

Status
Ej öppen för fler svar.
Så vi behöver mycket mer mixande i genpoolen fortfarande för att påstå att människan inte har grupper av människor med mer gemensamma gener än andra grupper, vilket är allt ras eller om du vill etnicitet är.
Av vad jag får fram så är detta påstående fel. Enligt wikipedia så:
"När DNA-sekvenserna hos två obesläktade människor jämförs finner man att de är till 99,9 % identiska, oberoende av varifrån individerna kommer."
Vilket betyder att din barndomsvän som är född i samma stad som du med samma etniska bakgrund är lika olik dig som mr och mrs Gupta från andra sidan jordklotet. Ja, naturligtvis vet vi ju alla att det finns utseendeskillnader på oss människor runt om jordklotet, men det kan inte påstås ha större betydelse än, säg, variationen i ögonfärg här i Sverige. Är vi hyfsat nära släkt, alltså, via fadernet eller modernet, så är vi ännu mer lika än 99.9%, är vi inte nära släkt så är den skillnaden som finns, oberoende av var på jorden man undersöker detta.

så är vi ännu mer lika än 99.9%

Och 99,7% gemensamt med Schimpansen. :crash

Är man inte en überjefvel på statistik och genetik så säger den där siffran precis ingenting alls. :fakta

:hej

/e

Och 99,7% gemensamt med Schimpansen. :crash

Är man inte en überjefvel på statistik och genetik så säger den där siffran precis ingenting alls. :fakta

:hej

/e
98% identisk med chimpans.:fakta

Edit: poängen i övrigt är, utan att själv vara en überjefvel på statistik och genetik, att din manliga granne är lika lik dig som den i rubriken syftade på söder-om-sahara-afrikanska kvinnans bror. Han saknar förmodligen spåret av neanderthalare i sin genuppsättning, vilket du förmodligen har, precis som jag.

djefligt off-topic nu, sorry...:rodnar

Last edited:
Nu slutar vi diskutera schimpanser, jag är svag för schimpanser och boskap, får speciellt. :rodnar vill inte gå in på detaljer.

"Jag e inte rasist, men...."
:glömdet

attachment.php

Jag är inte rasist, men...jag delar 73% av mina gener med zebrafisken.

:rodnar

/e

kan vi inte lämna ras biten till kennelklubben, de gillar diskutera ras och hålla det renrasigt osv..
bita också för den delen..

Var tog skälva frågan vägen??
Varför ser man inte fler skit sexiga snygga mörka babes på hoj?? Hur fan allt i sverige skall analyseras på längden o tvären om det kan vara rasistiskt. Lägg ägg :arsele

En bekant till mej är gift med en afroamerikan o han är världens trevligaste kille.
min vänn säger alltid att alla kvinnor har rätt till en tam n-ord med ett leende.. dom har varit gifta i över 15 år:tummenupp

Av vad jag får fram så är detta påstående fel. Enligt wikipedia så:
"När DNA-sekvenserna hos två obesläktade människor jämförs finner man att de är till 99,9 % identiska, oberoende av varifrån individerna kommer."
Vilket betyder att din barndomsvän som är född i samma stad som du med samma etniska bakgrund är lika olik dig som mr och mrs Gupta från andra sidan jordklotet. Ja, naturligtvis vet vi ju alla att det finns utseendeskillnader på oss människor runt om jordklotet, men det kan inte påstås ha större betydelse än, säg, variationen i ögonfärg här i Sverige. Är vi hyfsat nära släkt, alltså, via fadernet eller modernet, så är vi ännu mer lika än 99.9%, är vi inte nära släkt så är den skillnaden som finns, oberoende av var på jorden man undersöker detta.

Hur stor är skillnaden i DNA mellan en pudel och en schäfer?

1 svenska hojtjejer som vi vill att de ska ut. :fakta
2 svenska hojtjejer som de ser ut.......... :brynad

a1.jpg
aa1.jpg

Tycker man generelt ser för få tjejer som kör MC. Har en mörkhyad donna på jobbet som kör. Det är trevligt.

Och bara för att fortsätta undvika vad tråden verkligen handlar om kan jag meddela att vi människor också delar 50% av vårt DNA med bananer. Så då borde halva jag vara en banan? :banana:banana:banana

98% identisk med chimpans.:fakta

Edit: poängen i övrigt är, utan att själv vara en überjefvel på statistik och genetik, att din manliga granne är lika lik dig som den i rubriken syftade på söder-om-sahara-afrikanska kvinnans bror. Han saknar förmodligen spåret av neanderthalare i sin genuppsättning, vilket du förmodligen har, precis som jag.

djefligt off-topic nu, sorry...:rodnar

Nej du tänker fel och presenterar det som fakta. Vi må vara % genetiskt lika chimpanser men de % skiljer av en Astronomisk siffra är fortfarande en stor jävla sifra. Sedan för att belysa bristen i ditt tidigsre påstående så innebär det att jag har lika mycket delad genetik med en spanjor som min syster. Vilket uppenbarligen är falskt.

Vidare finnns andra roliga slutsatser från ditt påstående te.x skulle alla vita människor i hemlighet gjort en mikael jacksob iom att europér och afrikaner är lika lika varan som afrikaner är till andra afrikaner å vice versa.

Skriver på telefan :rolleyes:

Har kört hoj i grupp med minst tre mörkhyad tjejer. Har fan inte fått ligga med någon av dessa! :mad:

(helvete att vara gift :gnissla)

Har kört hoj i grupp med minst tre mörkhyad tjejer. Har fan inte fått ligga med någon av dessa! :mad:

(helvete att vara gift :gnissla)

Mjo, för den enda anledningen var såklart att du var gift. :rolleyes:

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti