Ont i pungen? :D

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Ort
Gävle
Hoj
GSR 750 -12
Länk.

Det här var bland det roligaste jag har läst på länge :D :rofl :rofl :lol

Värk i pungen.

Ett halvårs väntan är oacceptabelt så min enda chans är att gå upp och sätta mej på akuten.
Vi verkar ha lite olika syn på definitionen av "akut" men efter tretton timmar får jag i alla fall betala tvåhundra spänn
för att komma in i ett rum där en läkare pillar lite i röven och klämmer på min pung.
Han säger att det kan vara så att sädesledaren har snott sej och har den det så finns det inte mycket att göra.
Blodet till testikeln kommer inte fram, den blir svart och dör. Men han hinner inte kolla upp det så noga just nu utan jag bör komma tillbaka imorgon.
Nästa dag funderar jag på att ta med ett gevär men jag misstänker att fängelseläkarna är ännu sämre så jag skiter i det.
Väntan blir bara sex timmar den här gången och det uppvägs av att jag får göra många roliga saker efter det.

Först får jag pissa i en tratt som mäter hur fort och hårt man pissar.
Jag står i kö med tre gubbar på minst åtti år stycket. De tar en evighet på sej och när jag kommer in och
ser hur mycket kiss det är på golv och hyllor blir jag förvånad över att de trots allt fick nåt resultat i den där tratten.
Jag bestämmer mej för att pissa skiten ur maskinjäveln och drar på en stråle hård som en stålvajer.
Maskineländet brakar ihop.
Jag får beröm av sköterskan efteråt.

Efter det är det dags för undersökt av snutenvarianten.
Jag får stå mot ett bord med brallorna nere medan en gubbe pillar mej i röven.
Han är inne och trevar efter prostata hela jävla tiden och jag får bita mej i läppen för att inte kvida nåt porrigt, typ "längre in älskling." Men röven verkar ok. Jag ska lägga mej ner på britsen så kommer den riktiga doktorn snart.
Och visst gör han det och han har med sig en ung söt praktikant. Arbetsuppdelningen är tydligen att hon smörjer in min pung med klet och sen kör han en maskin som ser ut att vara byggd för att läsa av streckkoder fram och tillbaka över den. Alltså min pung är körd efter vikt,. Allt verkar lugnt tills jag i ögonvrån ser att praktikanten står och smörjer in en stor jävla blå dildo med en lampa på toppen.
Dildon är av storleksordningen häst**** Ordern kommer: "Rulla runt på sidan!"
Jag känner mej som en kidnappad estniska på väg att bli våldtagen men gör som de säger och snart är min anala oskuld ett minne blott. Men inte heller den blå dildon finner några omedelbara fel på mej.
Min onda pung har åter gäckat läkarvetenskapen. Jag får ett recept på antibiotika och förhållningsregler om att ha utlösning så ofta jag kan, vilket lilla frun mottog med ett kvidande.
Det tog några darmed ett idogt pippande typ gotlandskanin så var allt cool igen med mej och min skrynkliga lilla påse till kamrat.
Pungen har faktiskt funkat finfint sen dess, tackar som frågar.
Så slutsatsen är att det är mycket jobbigt och dåligt att ha ont i pungen.
Men å andra sidan blev jag tagen i häcken av fyra personer för bara tvåhundra spänn.
En femtilapp per rövpull, det hittar du ingen annanstans. Så om det är din melodi är det bara att gå upp och sätta dig på akuten.
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
de ska till bra mkt smärta innan jag låter nån pilla mig i aktern
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
skoteridioten skrev:
Jag bestämmer mej för att pissa skiten ur maskinjäveln och drar på en stråle hård som en stålvajer.
Maskineländet brakar ihop.
Jag får beröm av sköterskan efteråt.


:fakta

Det är SÅ man raggar upp en sjuksköterska..! :D
 

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Ort
vimmerby
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
skoteridioten skrev:
En femtilapp per rövpull, det hittar du ingen annanstans. Så om det är din melodi är det bara att gå upp och sätta dig på akuten.

Haha skön snubbe.
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Aldrig i hela livet att någon får köra upp en blå stor dildo i min röv!
Dock jävligt kul historia, lider dock med dig...
 

RandomHero

Bruksare!
Gick med
26 Aug 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
ktm 660 - 06
hahaha jajävlar i mig...Slutsatsen av detta är att ja hällre låter pungen ruttna bort än att ha går till akuten med den :hihi :hihi :3freak
 

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Ort
Dalarna
Hoj
KTM 540 SMR -06
RandomHero skrev:
hahaha jajävlar i mig...Slutsatsen av detta är att ja hällre låter pungen ruttna bort än att ha går till akuten med den :hihi :hihi :3freak

se det positivt 50 pix per pill i röven :tummenupp
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top