Ont i knät!!

Låter som löparknä..jag har det med. om du inte har riktiga löparskor, så skaffa det. det bästa är att gå till typ löplabbet eller löp och skokliniken. och prova ut riktigt. och sök på nätet på löparknä så skaa du hitta lite stretchövningar. det plus att jag drog ner lite på löpningen hjälpte mig har inte kännt av löparknä på ett år nu.. och undvik asfalt! spring i typ skatås :)

Låter som löparknä..jag har det med. om du inte har riktiga löparskor, så skaffa det. det bästa är att gå till typ löplabbet eller löp och skokliniken. och prova ut riktigt. och sök på nätet på löparknä så skaa du hitta lite stretchövningar. det plus att jag drog ner lite på löpningen hjälpte mig har inte kännt av löparknä på ett år nu.. och undvik asfalt! spring i typ skatås :)

tackar, jo jag har riktiga skor men inte utprovade. Jag tror också på löparknä, nu har jag inte sprungit på ett tag och då försvinner det. Har löpt en del asfalt och nu löpband som ju är rätt hårt underlag.

Du måste köpa snordyra skor

De verkar inte alls bekväma ju...

"These Cinderella Slippers by Stuart Weizman are the world's most expensive and cost $2,000,000 dollars. They have a four and a half inch stiletto heel and are set with 595 carats of platinum set diamonds."

59338_0.jpg

Något som funkar bra för mig när mina knä börjar strula är att se till att sköta min styrketräning. Bara löpning sabbar mina knä men så länge som jag kör något pass i veckan med styrka så håller de. Och ingen fegträning utan riktiga knäböj ska det vara...

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti