Onslaught 2

21163180 poäng... wave 221 men dock 100 000 saker ute på banan... tryckte en massa på mellanslag :p

Wave 44, 3616725 poäng första försöket.

Öööh, min CPU blir grymt varm när jag kör det här spelet. Faktiskt så varm att datorn börjar tjuta (larm). Är det bara här?

Hehe...

Wave 83
Kills 801
Shots 2644
Spend 32080
Score 25696080

Och det med bara två rakettorn. (iofs i stort sett maxade båda två, men iaf...)

Man kan klara sig ganska långt med bara ett torn och lite smågodis också.

Bifogat

• os2.jpg
    os2.jpg
    84.5 KB · Visningar: 57
För att undvika diskussioner om fusk:

Fast den där storkanonen som kostade 12k var nog inge bra. Den täcker visserligen hela banan i princip, men den använder inte +damage grejerna, och den är jääääävligt långsam. Typ ett skott var tredje sekund.

Edit: Va fasiken kan jag inte använda min bild för? :va
Edit2: 160897920 wave 153 nu.

Last edited:
vad har man Tazern till eg? Kostar ju mest men gör ju ingen skada jämnfört me de andra.

vad har man Tazern till eg? Kostar ju mest men gör ju ingen skada jämnfört me de andra.

Jag uppdaterade mina och fick combos, då blev fienden mycket långsammare. Förövrigt kom jag till wave 251 innan det blev för mycket raketer och grejs på banan för min stackars dator... :(

Jag uppdaterade mina och fick combos, då blev fienden mycket långsammare. Förövrigt kom jag till wave 251 innan det blev för mycket raketer och grejs på banan för min stackars dator... :(

Aha, tack! :) Jag orka aldrig pröva på att uppgradera den mkt. Lade all kraft på raketerna.

Jahop, då gick ännu 1,5tim åt att spela... :gnissla

Berättar i bilder hur det gick... Ganska nöjd faktiskt. Är det någon som gjort det bättre så berätta gärna.

Bifogat

• 1.jpg
    1.jpg
    111.4 KB · Visningar: 32
  • 2.jpg
    2.jpg
    112.8 KB · Visningar: 31
  • 3.jpg
    3.jpg
    118.1 KB · Visningar: 31
  • 4.jpg
    4.jpg