Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kallt är det och jag räknade med att det skulle regna så jag sket i att lasta moppen och ta med till jobbet. Och vad händer då? Jo men visst... HEJ SOLEN! Fäck!![]()
Ibland är dom bra att ha dom där stödhjulsrallymupparnaDet var fint. Lite fuktigt i vänstern i chikanen men annars var det fint! De körde bilar först som torkade upp fint. Trodde som du och kom med regndäck monterade och halvtaskiga torrsvålar liggande bredvid som jag fick byta till innan start. De blev ganska fransiga ganska snart![]()
Ibland är dom bra att ha dom där stödhjulsrallymupparna
Det är nog hög tid för mig att investera i våtostar. Måste ju kunna köra även om det blött för det är ju förbannat ball + att man kan ju inte loosa poäng bara för att det regnar lite![]()
Låga 46Det var fint. Lite fuktigt i vänstern i chikanen men annars var det fint! De körde bilar först som torkade upp fint. Trodde som du och kom med regndäck monterade och halvtaskiga torrsvålar liggande bredvid som jag fick byta till innan start. De blev ganska fransiga ganska snart![]()
Låga 46r direkt förstår jag!
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten