För att man asfalterade precis innan träningen började i onsdags.WestW skrev:2297464Varför stod det koner där?
Alla vet väl om att det är ett stort hål i banan med vatten i.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
För att man asfalterade precis innan träningen började i onsdags.WestW skrev:2297464Varför stod det koner där?
Alla vet väl om att det är ett stort hål i banan med vatten i.
Mattias-göran, när åker ni? jag puttrar nog runt halv sju härifrån... eller mja, kanske lite tidigare.Mattias skrev:2298031Jag är lastad och klar. Sege och jag ska battla i MC 2-takt-gruppen. Jag har drevat om, så nu jävlar blir det action.![]()
Swedie skrev:2298267Mattias-göran, när åker ni? jag puttrar nog runt halv sju härifrån... eller mja, kanske lite tidigare.
hur fort kör tjockagreta på falken?sleven skrev:2298559Jävla skitsege!
Hur ska jag nu kunna slå han på Gelleråsen? Fuskträna sådär. Fast på Falken är jag fortfarande en sekund snabbare än han sådetså.
/Tjockagreta.
Jag är där strax efter åtta. 400 kr kostar en träning, och restaurangen är givetvis öppen.Swedie skrev:2297916Så hur många kommer imorgon?
Det var 300 eller 400 det kosta? Resturangen är öppen antar jag.
Du har hela eftermiddagen på dig att kapa minst 2 sekundervalmers skrev:valmers 1.16.5
valmers skrev:2299553EMR lunchrapport:
Mattias har kraschat tjejhojen i Mike's Corner.
Det var då det...Solan skrev:2299632Du måste ha fel, Mattias säger att han ALDRIG kraschar.![]()
Teddy skrev:2299673Det var då det...
Nu är det andra bullar som gäller. Hårdbakade bullar. Fås tillsammans med skrapade kåpor, intryckta expansionskammare och tillkycklade kåpstag. Mattias är nykraschad och fräsch. Om du ringer omedelbart kan du få höra hans upprymda och adrenalinstinnade röst. Men skynda dig. Snart byts den ut mot nedstämdhet.
Skitdag; fick aldrig något flyt i åkningen. En jävla massa folk dessutom. Bara att ta nya tag.sandstream skrev:2299563Du har hela eftermiddagen på dig att kapa minst 2 sekunder![]()
Fattar inte hur han lyckades krascha den där tjejhojen.Teddy skrev:2299673Det var då det...
Nu är det andra bullar som gäller. Hårdbakade bullar. Fås tillsammans med skrapade kåpor, intryckta expansionskammare och tillkycklade kåpstag. Mattias är nykraschad och fräsch. Om du ringer omedelbart kan du få höra hans upprymda och adrenalinstinnade röst. Men skynda dig. Snart byts den ut mot nedstämdhet.
Hörde att Swedie skulle dit och han är ju rätt bra på att bara vara i vägenvalmers skrev:2300264Skitdag; fick aldrig något flyt i åkningen. En jävla massa folk dessutom. Bara att ta nya tag.![]()
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |