Onsdagsträning på Gelleråsen 9-16

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Vilka tänker köra Mikes heildaugstraeiningj på onsdag 5/7? EMR finns på plats för att snigla runt hela dagen (läs i några pass, tills orken är tvärslut). Detta enmansteam känns lätt igen på avsaknaden av tält, vit VW-buss och vit GSX-R1000 med fulkåpor, biltemalack och världens repigaste kåpglas.

Ska bli spännande att se vad beläggningsarbetet åstadkommit med Mike's Corner och Ejes kurva.

Eftersom min semester inte har börjat inrättar jag ett så kallat race office på banan. Undrar om de som ringer kommer undra vad som låter i bakgrunden? :rolleyes:

#63, Magnus

Last edited:
Berra skrev:
2279917 Jag ska försöka pallra mig dit.
Vissa fettot lite riktiga spår, dvs förnedra honom i kurvorna varje gång du varvar honom. Det torde bli vart sjätte varv ungefär. :D

Gustav O skrev:
2279923 Vissa fettot lite riktiga spår, dvs förnedra honom i kurvorna varje gång du varvar honom. Det torde bli vart sjätte varv ungefär. :D
Nja, Mike delur ein ie trei groupper; eimsee fyiertaeckt, eimsee tvautaeckt ouck bieler. "Har vie tur kommer deit injge tvautacktare. Taekk."

Nr:18 skrev:
2280140 Jag är på väg om ett par timmar, ska göra service på hojen först!
Se där, då ses vi gamle man! :tummenupp

valmers skrev:
2280147 Nja, Mike delur ein ie trei groupper; eimsee fyiertaeckt, eimsee tvautaeckt ouck bieler. "Har vie tur kommer deit injge tvautacktare. Taekk."

Se där, då ses vi gamle man! :tummenupp
Har du en aning om vad det köstar? Eller som en smålänning skulle sagt; ska jag betala nåt?

Träning 09-16

Hej !

Jodå jag har tagit ut semester imorgon för att träna lite på den omgjorda banan.
Har inte kört på den i år så väntar med spänning att testa.

Hoppas jag kan få hjälp av nån vänlig själ att lasta av/på hojen från bussen bara. :pannkyss

Har lite jobb att göra med fjädringen,men det ska nog gå bra.

Är det någon som vet om de serverar lunch imorgon ?

R-Sickan
ERF#30# Lag Murphy

Gustav O skrev:
2279923 Vissa fettot lite riktiga spår, dvs förnedra honom i kurvorna varje gång du varvar honom. Det torde bli vart sjätte varv ungefär. :D
Och gärna med ett lösskägg fäst utanpå hjälmen! :D

Kwestion: Måste man ha en fullfjädrad, utlöst licens för att köra på Gelleråsen? Jag skulle behöva fuska lite om jag ska kunna slå sege där den 22/7.

Mattias skrev:
2280215 Kwestion: Måste man ha en fullfjädrad, utlöst licens för att köra på Gelleråsen? Jag skulle behöva fuska lite om jag ska kunna slå sege där den 22/7.
Answer: ring och fråga. Mej veterligt är det endast LMS som tillåter att man tränar utan att lösa licens.

Meh, vart annonserades den här bandagen ut, eller är de en återkommande grej som man måste ha vetat om sen tidigare?

Synd jag inte har hojen klar än... =/

Swedie skrev:
2280251 Meh, vart annonserades den här bandagen ut, eller är de en återkommande grej som man måste ha vetat om sen tidigare?

Synd jag inte har hojen klar än... =/
De kör heldagar hela juli. Läs på hemsidan.

Mattias skrev:
2280215 Kwestion: Måste man ha en fullfjädrad, utlöst licens för att köra på Gelleråsen? Jag skulle behöva fuska lite om jag ska kunna slå sege där den 22/7.
Jag var tvungen att lösa engångslicens där förra året för att träna.

Gustav O skrev:
2280268
Jag var tvungen att lösa engångslicens där förra året för att träna.

Okej. Och den kostar 300:-, eller hur? 700:- för att helt säkert spöa sege, det kan det vara värt. :hihi

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...