Onsdagsrunda 6/9

• Thread starter Thread starter Eng
  • Start date Start date

Eng

Ny medlem
Gick med
3 Feb 2006
Hoj
R6 Lego edition
Någon som är sugen på att köra imorn 6/9.
17.30 vid "Ingvars". Fundera gärna ut någon runda eftersom jag har jävligt taskig fantasi (och lokalsinne):D

Eng skrev:
2435361 Någon som är sugen på att köra imorn 6/9.
17.30 vid "Ingvars". Fundera gärna ut någon runda eftersom jag har jävligt taskig fantasi (och lokalsinne):D

Ser ju faktiskt ut som om det skulle hålla uppe imorgon, isåfall är jag på!
Ska fundera på en runda

Eng skrev:
2437556 Det blir säkert bra. Om gruset är borta från asfalten mellan Pjätteryd och Ryfors, har inte kollat på ett tag.

Det är nästan helt borta....man får inte pressa för hårt i kurvorna bara och hålla sig i mitten.

Vad säger ni, blir det en tur idag trots regnet? Duggar ju bara. Nu iaf:rolleyes:

Isengrim skrev:
2439006 Jag är på!
Sitter på jobbet fortfarande, så jag kör strax härifrån.
:tummenupp

Edit: Där missade ni nåt ni som inte var med, vara bara strålande sol hela tiden, eller hur Isengrim :rolleyes:

Tänker aldrig erkänna något annat.:D

Last edited:
Eng skrev:
2439019 :tummenupp

Edit: Där missade ni nåt ni som inte var med, vara bara strålande sol hela tiden, eller hur Isengrim :rolleyes:

Synd man missade det då.:D
Fastnade tyvärr på jobbet.:mad:

Är vädret ok kan man ju kolla när småpojkarna ska leka med sina stödhjulsförsedda fordon imorgon kväll.
Man brukar få rätt många roliga skratt:hoppskrat

Last edited:
Eng skrev:
2439019 :tummenupp

Ja, det var verkligen årets runda!! :tummenupp
Vilka kurvtagningar vi fick till, har aldrig skrapat knäpuckarna innan, nu var det ju fasen i varje kurva!! :yoparty

En riktig höjdare, fast kanske aningen lång runda, eller vad tycker du Eng?

:rolleyes:

Back