Onsdagsrunda 29/6

bodhisattva

Liten, ensam och rädd.
Gick med
11 Sep 2008
Ort
Tyresö
Hoj
Italienskt
Ska vi säga norrut igen, men åt ett annat håll än igår.
Donken Väsby 17:30, lite föda, avfärd runt 18:00.
Vi passar in så att vi är på Svea innan 22:00 så de som ska med på kvällskörningen hinner.
 
Hade varit kul med en sväng på norra sidan, hinner jag så kommer jag.
 
Gegga: det räknas alltid som hojfri dag när man kör en Ducce? För en hoj är det väl inte? :D

Eftersom det var så jäkla trevligt igår kan jag inte hålla mig så jag dyker upp!
 

122_0904_01_z+ducati_desmosedici+bike_knocked_down.jpg
 
Jäklar vad körsugen man vart nu när det var så kul igår, funderar på att skippa jobbets aw och istället hänga på denna körning och sen köra den där 80-tals turen:)
 
Hej!

Tänkte kolla i vilken fart ni hade tänkt åka ? Och om man kan hänga på ?

Är för övrigt helt färsk och har aldrig kört i grupp men haft kortet i 2 år.
 
Badkläder med idag eller?

Fan det kanske skulle kunna va nåt, skulle har varigt grymt skönt att ha tagit ett dopp igår. Kan tänka mig att man känner likadant ikväll.

Jag tar nog med mig ett par stringspeedos för säkerhets skull;)
 
Jobbar i kista (inte träfrack) men har hojen här. Skall försöka hinna.
//Micke
 
Fan det kanske skulle kunna va nåt, skulle har varigt grymt skönt att ha tagit ett dopp igår. Kan tänka mig att man känner likadant ikväll.

Jag tar nog med mig ett par stringspeedos för säkerhets skull;)

Mysigt! Bara en sån sak borde öka deltagandet på denna körning! ;)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top