Onsdagsrunda 17/8 från Väsby/Donken

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Tänkte slå ett slag för en runda imorgon. Tanken är att åka en sväng, för att sedan susa in till Sveavägen/Donken och bli några av de 500 hojar som ska samlas där.

Samling : Upplands Väsby / McDonalds

Tid för samling 17.30

Avfärd senast 18.00

Kom dit med fulltankad hoj.

Det blir inte den vanliga rutten över Gottröra, utan en annan, lite mindre vanlig. Vi kommer landa i Sigtuna efter rundan, därefter kör vi in till Sveavägen.

Vädret ser stabilt ut, men skulle det ösregna så skiter vi i det.

Inga djävla listor:D på vem som ska med nu, bara kom dit.

Last edited:
Jag och Sigtunavilden kanske kan mötas upp i just...ja sigtuna :rolleyes:

Ja jag gissade mig till det, men ska försöka övertala honom att åka med, ses där om jag lyckas! =)

E me (jag vet att det är tjatigt men kunde ändå inte låta bli :tungan)

I stora drag : Märsta, Knivsta, Uppsala, Skokloster - Sigtuna. Tempot blir efter vad som funkar, beroende på vilka som kommer. Alla ska kunna köra i sitt tempo. Blir vi många blir det fler grupper.

Hjälpmedel såsom : blindkäpp, radar eller ledarhund kan tillåtas efter särskilt stora mutor.

Hjälpmedel såsom : blindkäpp, radar eller ledarhund kan tillåtas efter särskilt stora mutor.

Jasså du garderar för Norrsidan då ja o IZAH tar Söder.... E de den rosa borren du är rädd för.... Ok vi tar me den till Svea...

Tänkte haka på denna gång jag med, vet ej om jag hinner till 18 dock.. vet ni runda så man ansluta sig påvägen, ganska snart efter star ;) ,?

äääh,, Runda o runda!?!?

Men en Glass i Vaxholm kan man väl hinna med innan MC dånalds

I stora drag : Märsta, Knivsta, Uppsala, Skokloster - Sigtuna. Tempot blir efter vad som funkar, beroende på vilka som kommer. Alla ska kunna köra i sitt tempo. Blir vi många blir det fler grupper.

Vi tänkte joina.......så det blir tuff tuff tempo.hehe:tuttar

Dyker nog upp, men vet inte om jag åker med..

Ok, det är ju valfritt. Man vet ju inte vad det kommer för folk....kanske bara Poliser och HA :D

äääh,, Runda o runda!?!?

Men en Glass i Vaxholm kan man väl hinna med innan MC dånalds

Roligare att köra själv eller?

Tänkte haka på denna gång jag med, vet ej om jag hinner till 18 dock.. vet ni runda så man ansluta sig påvägen, ganska snart efter star ;) ,?

Vi kommer passera Märsta pendeltågstation...

Last edited:
Ok, det är ju valfritt. Man vet ju inte vad det kommer för folk....kanske bara Poliser och HA :D

Hehe nja handlar mer om hur många än vilka det är. Kände för lite inspirerat tempo och är det 40+ som ska åka blir det sällan bra

Hehe nja handlar mer om hur många än vilka det är. Kände för lite inspirerat tempo och är det 40+ som ska åka blir det sällan bra

Jo, jag fattar det. Känner samma sak, men idag är det ett undantag iom kraftsamlingen på Sveavägen. Jag brukar också vilja köra inspirerat...Vi får se som sagt.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti