Onsdagskörningar!

Tack alla tappra för igår!
Henrik, skönt att det inte gick så illa som det kunde ha gjort :)

Någon som hört något om bilolyckan i Klaratunneln igår kväll?
Pierre och jag körde ner i tunneln några sekunder efter att Audi:n blev totalt demolerad...:(

Tack alla tappra för igår!
Henrik, skönt att det inte gick så illa som det kunde ha gjort :)

Någon som hört något om bilolyckan i Klaratunneln igår kväll?
Pierre och jag körde ner i tunneln några sekunder efter att Audi:n blev totalt demolerad...:(

Då var jag nog några minuter efter er, folk kröp runt och kollade skador på bilen då. så man kan väl anta att det inte var några personskador i alla fall. Men jag håller med om att Audi:n var lite trasig.

Verkar som det tar någon vecka innan JAG är på banan med hojen igen. Behövde beställas lite grejer. Vi ses när hojen är fixad.

Någon som är sugen på att utgå från stan runt 17 idag?
Tänkte kolla va långrundan befinner sig o möta upp någon stans.

Jag drar in till Donken svea. vid 7-8 tiden om någon har tänkt sig att komma dit i kväll

jag sket i det o drog o spackla väggar istället. men åker förbi skogis o svea on npgon timme

Sorry Tikki att jag inte stanna å snacka lite skit med dig..

Men jag hade hemlängtan efter nästan 60 mil i kroppen så ville jag hem å bada!!!
Hörs å Störs...

Helt ok. Jag förstod att ni var slitna efter dagens tur:tummenupp
Vi får träffas snart ändå. Jag fick sällskap med Bais, ugglan och Alfahonorna(värsta feta brudarna:D) så jag klarade mig ändå

Last edited:
ja tack för igår det var trevlig kanske lite segt efter värmen... Hemresan vart inte lika rolig lagret i bakhjulet skar så nu gnisslar det satan och knackar hotfullt när man snurrar hjulet men visst har momentum en jävla massa lager

kul att ses på svea flickor o pojkar. o kul att få se hojen tikki!

Hemresan vart inte lika rolig lagret i bakhjulet skar så nu gnisslar det satan och knackar hotfullt när man snurrar hjulet men visst har momentum en jävla massa lager

Ja tänk på det när du drar o sliter i styret i 200+, de e mycket som kan skära på en 10 år gammal hoj min vän ;-)

ja tack för igår det var trevlig kanske lite segt efter värmen... Hemresan vart inte lika rolig lagret i bakhjulet skar så nu gnisslar det satan och knackar hotfullt när man snurrar hjulet men visst har momentum en jävla massa lager

Det är ett lager med större axialspel än standardlager.jag tror att det är dom två sista siffrorna som skiljer från standard. Det går att beställa från Momentum

Last edited:
Yo! Onsdag snart :yoparty

Vilka är på att köra en sväng?

18.00 Skogis? (öppen för förslag).

1. M|cke
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.