Onsdagskörningar!

Ja.. jag har som jobb att slita på fodret på insidan av mina fickor....:tuttar

Konstig det blir ibland när man läser fel ...

"Jag har som jobb att slita på insidan av mina flickor"
Detta låter ju som du har ett helt annat jobb än vad du sa till mig :D

Tack för turen idag, kenny, zid o galli!

Galli du får berätta om din härliga upplevelse idag :tuttar

Det var 2 cheyer som körde upp brevid och flörta som fan.. så jag vinkade tillbaka... Varav den ena drog ner tröjan (lite grann) å satte händerna under pattarna å tryckte upp dom..:tuttar God dame... Jag fick lov att slänga några släng kyssar.... sen åkte vi efter å missade vår avfart:D
ME LIKE :tummenupp:tummenupp Tänk om alla cheyer gjorde så när dom kommer upp brevid i bil :tungan

Det var 2 cheyer som körde upp brevid och flörta som fan.. så jag vinkade tillbaka... Varav den ena drog ner tröjan (lite grann) å satte händerna under pattarna å tryckte upp dom..:tuttar God dame... Jag fick lov att slänga några släng kyssar.... sen åkte vi efter å missade vår avfart:D
ME LIKE :tummenupp:tummenupp Tänk om alla cheyer gjorde så när dom kommer upp brevid i bil :tungan

Haha! Fan va nice! :D:yoparty

Körning onsdag 10/6?

Nån som är sugen på onsdag, eller har ni burnaaaaaat upp allt gummi där nere i Smauland??

Vid uppehåll tänkte jag iaf ut o köra lite, vilken sida stan spelar mindre roll:hojraket

Nån som är sugen på onsdag, eller har ni burnaaaaaat upp allt gummi där nere i Smauland??

Vid uppehåll tänkte jag iaf ut o köra lite, vilken sida stan spelar mindre roll:hojraket

Ska försöka komma loss tidigare från jobbet. Vore kul å träffa dig skåne.
Har hört mycket om dig och din välling.

Uppehåll ?? Nu på morgonen så öser det ner !
men de hindrar ju inte en från att åka hoj till jobbet och även utan regnställ :)

Back