Onsdagskörningar!

När regnet började falla så blev det raka spåret hem! Tyvärr han jag inte hem innan det började regna ganska rejält!

Men tack för en trevlig tur och med några goda korvar som bonus!

Ja tack för körningen på dom kurviga vägarna samt korven.

Jag fick köra 9min i regnet rätt ok. Blev inte ens blöt genom skinnstället :tummenupp

Följer gärna med flera ggr om man får i framtiden.

Tack å bock..
Tack Wille för drickan å wurren...

Själv blev det brazz i regn hela vägen hem..

Men liggandes på tanken o ch fötterna på passagerar pinnarna så blev jag bara lite blöt om vänster foten, fuktig om händerna.. annars klarade jag med hur bra som helst. blev inte ens kall.

Tack för en bra repa pojkar o flicka, alltid trevligt med kvinligfägring.
O fan va bra du fixat Wille, grymt fixat med wurre, ristade lögen o räksallad. För att inte tala om efterrätten :tummenupp

Klart du ska med på fler körningar .. du smälter ju liksom in bland alla andra grymma fighters :D

ja ja jag vet ...

Japp, klart du kan haka fler gånger micke. Visst platsar den bra, tyskröv o alt ;)

Jo visst vet du

Last edited:
Mycket trevligt att ni kom förbi Sigtuna och "Willes korv moj"!
Hoppas ni tar fler norr turer framöver så grillen inte rostar igen!
//Wille

Nästa gång, kanske lite färre varv i rondellerna? :D

Gillar verkligen inte rondeller.

Grillar är ju till för att användas, använder min i snitt 3ggr i veckan året om :tummenupp

Nästa gång, kanske lite färre varv i rondellerna? :D

Gillar verkligen inte rondeller.

Grillar är ju till för att användas, använder min i snitt 3ggr i veckan året om :tummenupp

3 - 4 varv i halkig rondell rekommenderas 1 - 2 ggr i veckan :fakta

Rondeller är till för att användas :nicka och om det nu är så att det grillas 3ggr i veckan så dyker jag gärna upp och slänger på en biff vid tillfälle :tungan

3 - 4 varv i halkig rondell rekommenderas 1 - 2 ggr i veckan :fakta

Rondeller är till för att användas :nicka och om det nu är så att det grillas 3ggr i veckan så dyker jag gärna upp och slänger på en biff vid tillfälle :tungan

Jag har ju fullt med rondeller bara för att komma hemifrån :rolleyes:

Men ja nån dag kan vi säkert få till att samlas upp här och grilla lite.
Risk bara för att det finns en drös småungar här. Dom verkar samlas här jämt.

Jag har ju fullt med rondeller bara för att komma hemifrån :rolleyes:

Men ja nån dag kan vi säkert få till att samlas upp här och grilla lite.
Risk bara för att det finns en drös småungar här. Dom verkar samlas här jämt.

Åk till rörken eller tuvängen så blir du nog av med kurvrädslan...
Rondeller e kul när vi blockerar dom :D

I morgon måste jag köra lite. Har inte varit ute o gasat på 4 veckor. Hoppas på fint väder bara

I morgon måste jag köra lite. Har inte varit ute o gasat på 4 veckor. Hoppas på fint väder bara

härligt jag snackade lite med perisan rider vi funderade på om man skulle ta en lite längre sväng mitt på dan/ eftermiddagen men avslutning skogis/ sveavägen på kvällen

Back