Onsdagskörningar!

inte omöjligt! kanske! har lovat att dra ut å springa med tjejen! får se om jag kommer ur det på något vis! :D

Maybe baby, beror lite på jobbet men ser ljust ut.
Dock har jag en hosta/förkylning som är på väg bort. Hoppas det släpper så man slipper va snorig hela tiden.

Var när hur? Jag slutar isåfall 16 tiden i s-tälje.

Då kör vi en första samling ca 17:30 på McDonalds vid Älvsjö/Örby sen Huddingevägen på nåt sätt mot Rosenhill/Skanssundet och sen vidare mot Hölö-Vagnhärad-Trosa och sen hemåt igen.

Är vi snälla kanske Mr Thörn o Mrs Thörn kan elda på grillen o så tjööper vi lite korv..

Vad tror ni om detta?

Då kör vi en första samling ca 17:30 på McDonalds vid Älvsjö/Örby sen Huddingevägen på nåt sätt mot Rosenhill/Skanssundet och sen vidare mot Hölö-Vagnhärad-Trosa och sen hemåt igen.

Är vi snälla kanske Mr Thörn o Mrs Thörn kan elda på grillen o så tjööper vi lite korv..

Vad tror ni om detta?

Helt ok om jag inte kan köra.. men om jag kör så tycker jag vi kan käka nåt på vägen..
ttt du är välkommen..

Vilka andra är på? förutom skåne å flippo ?

jag kan nog ändå men är det inte fler som vill/ska med?

Räcker väl alldeles utmärkt med 4-5 st? Sen om myggan kommer i sina stövlar så blir vi 2 till..

Jag kanske har svårt att hinna men får väl annars spetta ikapp nånstans innan Rosen eller färjan! Ringer när jag drar! Pierre skulle försöka få hundvakt.

:krama

Samling vid McDonald Älvsjö/Örby 17:30-17:45.
Sedan möter vi upp Skåne och Thörn (ev m.fru) på andra sidan Skanssundet :)

Be there :arsele

Ska byta framdrevet då den är jätte sliten så jag hoppar denna körning. men byter jag det fort så dyker jag upp till Sveavägen.

Slutar sent idag 22,00 men bränner in fort som satan med lite tur och det här vädret så sitter ni väl säkert kvar vid klagomuren!:tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman