WheelieWingård
Ny medlem
Hittar ingen tråd för detta så skapar en egen. Några som brukar va där o köra? Är väl imorgon den 17e. Har aldrig vart och kört där själv men antar att upplägget är detsamma ungefär som i Anderstorp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Värdelöst ikväll.på tok för blandat tempo i gatgruppen. Det måste vara en snabb och en långsam i fortsättningen.
fan va nice, ska försöka komma dit nästa veckaär de fortf. nått krav på hur hög hojjen får va eller bara ut å kör??
fan va nice, ska försöka komma dit nästa veckaär de fortf. nått krav på hur hög hojjen får va eller bara ut å kör??
...för din egen skull är det nog bäst att du inte har högre hoj än att du når ner till marken med fötterna, blir lätt att man trillar annars när man stannar...
(95db tror jag är max)
Värdelöst ikväll.på tok för blandat tempo i gatgruppen. Det måste vara en snabb och en långsam i fortsättningen.
Nästa onsdag är det bara gatåkare så då blir det säkert bra!
Alla andra bankvällar då? Det hjälper ju inte om det är bra en gång om det är dåligt den nästa igen.(men jag ser fram imot onsdag.)
Det brukar väl vara 2 gatgrupper och en licens grupp.
var det bara en gatgrupp igår ??
Jag har kört gatgrupper på Falkenberg rätt många gånger och det brukar funka fint, ifs med 2 gatgrupper.
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |