Onsdagskörning söder? 29/6

Var det någon av er?
Igår Onsdagen den 29:e ca 17:40 på Trångsundsavfarten Nynäsvägen.

En svart stor sporthoj (Hayabusa?) med skjuts klämde om mig på insidan i samma fil i hög hastighet. Hade jag vinglat till eller bara bytt spår lite så hade vi suttit i bussen som låg i högerfilen. fortsatte upp mot Skogåscentrum i rondellen.

Jag satt på bmw´n.

Var det någon av er?

En svart stor sporthoj (Hayabusa?) med skjuts klämde om mig på insidan i samma fil i hög hastighet. Hade jag vinglat till eller bara bytt spår lite så hade vi suttit i bussen som låg i högerfilen. fortsatte upp mot Skogåscentrum i rondellen.

Jag satt på bmw´n.

Det var ingen av oss..

Var det någon av er?

Jag satt på bmw´n.

Inga Hayabusor och ingen svinkörning från oss igår :tummenupp

Hade tänkt haka på men missade avfarten till skogis på södergående led av någon anledning. Såg er stå där och precis rulla ut typ 17:10, spettar på framåt mot Sköndal, vänder om, åker tillbaka... men då är ni fucking gone :huvet

Försökte sen bomba ikapp er på nynäsleden men hittade er aldrig.. åt vilket håll åkte ni?

Konstigt att du inte kom ikapp om du bombade, vi körde väldigt lugnt (T.om. under lagstadgad hastighet) fram till Länna avfarten.

Misstänkte inte er heller egentligen, men man vet ju aldrig. tiden rimmar också illa med när ni drog också. :)

Nästa gång ska jag med! :D

Konstigt att du inte kom ikapp om du bombade, vi körde väldigt lugnt (T.om. under lagstadgad hastighet) fram till Länna avfarten.

Om ni låg i innersta körfält också så körde jag säkert om er utan att märka det :D Nej men det var lite märkligt, men det räckte bevisligen för att komma efter, man kommer rätt långt på 5 minuter i motorvägsfart. Ohwell..

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back