Onsdagskörning Donken Väsby 17:30, 8/9

OPPM 1
Det är ju konstigt att vikten i högerhanden alltid väger 0,57 kg när den är full. :D
= date med fröken Höger...? :confused::confused::näsblod
Gott självförtroende har han i alla fall. :D (Mäta vikt i stället för längd... Det var nåt nytt!)

OPPM 2
Haha skönt det skulle va att sätta på hojen! :tummenupp:yoparty
!!!!!

OPPM 3
Det är mycket roligare att k****a dig med min buss än nån annan liten fjutt!:D
!!!!!

OPPM 4
Kommer ragga lite på eran onsdagskörning =)
Öhh, jaha. Bra att du är ärlig i alla fall... :krama

OPPM 5
Tror jag steker potäterna idag, kanske ses på Le Donk. Ha ha.
Eh, jaha. Smaklig måltid då. Eller vad du nu menar med det där. :va

Last edited:

Är fortfarande lite kluven.. Åker direkt från jobbet men åker nog dessvärre bara en kortis, typ möter upp Anna o följer ev med till väsby för lite middag sen rör jag mig nog hemåt är jag rädd. Dock kan det ändras under dagens gång, kanske följer med. Du kan väl möta upp mig här om du vill så kan vi köra till väsby tillsammans?

Tror du missförstått något i hela "skryt"grejen... att skryta med att du har lika liiiiiiiten pillesnopp som en bebis på 46cm och 3,2kg är nog inget som lockar kvinnfolket till dig direkt.

Han menar att den ÄR 46 cm och väger 3,2kg...

Ser ut som ni får en schysst körning idag. Får avstå själv. Måste rodda familjen.

Dagens körning blev mer än lyckad! Vi tog en sväng lite längre norrut för variationen skull och surrade kring Rånäs/Knutby-trakterna. Hela gruppen höll ett jämt tempo och vi behövde aldrig vänta någonstans, vilket bidrog till att vi fullföljde den tilltänkta rundan innan det blev alltför mörkt. Då alla åkte hem skippade även jag donken. Hoppas ni andra som körde med mig hade lika kul som jag!

/Vladde (lill-CBR)

Dagens körning blev mer än lyckad! Vi tog en sväng lite längre norrut för variationen skull och surrade kring Rånäs/Knutby-trakterna. Hela gruppen höll ett jämt tempo och vi behövde aldrig vänta någonstans, vilket bidrog till att vi fullföljde den tilltänkta rundan innan det blev alltför mörkt. Då alla åkte hem skippade även jag donken. Hoppas ni andra som körde med mig hade lika kul som jag!

/Vladde (lill-CBR)

Tackar för körningen. Roliga vägar var det också förutom där det var grusigt som fan :)

Efter Brottby avvek jag Norrortsleden för att komma hem till en 1935-bulle å java. Mums.
Å tack för spårläggningen idag Nilax.

/Vladde (lill-CBR)

tack själv för bra vägval och en rolig tur.:tummenupp

/Vladde (lill-CBR)

Tackar Vladde! Kul körning, fanns mycket små roliga vägar, spännande med lite grus :D . Kommer definitivt köra mer norr om stan!!!

//sysjas

Oj vad många det blev! Alla kom fram och ingen kom bort och jag åkte hem tidigt. Tjohej!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti