Onsdagskörning Donken Väsby 17:30, 8/9

Bra där! Det ser ut att lösa sig med funktionärer för långsam och medel:tummenupp Jag plockar ut funktionärer på plats efter behov, som vanligt.

Nu är det tempot på spammet vi väntar på. 264 inlägg i förra veckans tråd. Inte riktigt på Kapten Blåskäggs nivå men ändå...

Du kan få ett munspel i luftintaget, så får du åka först och skreMmA alla vilDa juR.

Jag trodde det räckte med att ta av sig hjälmen.

Last edited:
Beware, djurdjävlar!!:arsele

[YOUTUBE-ID]a0q2Vy3fx2I[/YOUTUBE-ID]

Häng med på onsdag då?

Att du inte sett mig på ngn körning beror nog på att du reggade dig här i april, jag har inte varit med på ngn onsdagskörning i år :tungan

Körde in hojen 150 mil i april och maj, inte många hojar ute då, men sedan så vart jag inte nöjd med mina nya originalcylindrar och beställde ett par nya i segjärn från USA, plus kolvar, bultar och ringar. Skulle ta 4 veckor att tillverka, jo tjena, har nu väntat i 3 månader :D Men men, cylindrarna dimper nog ner snart. Ringde till firman förra veckan och då satt burkarna iaf i honingsmaskinen.

Wohooo... kan det tänkas att det kommer med en HD också? Eller står den i delar i garaget?

Jopp, cyllar och toppar är av. Ska skriva i byggtråden när jag fått delarna ovan och kan montera ihop den. Satsar på inkörning i september/oktober

Last edited:
Jopp, cyllar och toppar är av. Ska skriva i buggtråden när jag fått delarna och bygger ihop den. Satsar på inkörning i september/oktober

Nice. Att det är på gång alltså. :)

Däremot har nog onsdagskörningarna avtagit då... gubbarna i Skitsnack klarar inte kylan... själv kör jag tills snön faller. :yoparty

Med sothoran i ledet behöver vi inte oroa oss för villt. Kan du öppna upp dina burkar lite dagen till ära, så att vi får se bönderna viftandes med högafflarna också. Det är alltid lika kul

EDIT: Hoj ej körbar. OK

Last edited:
Näst intill... :)
Håller koll på vägtempen, när den kommer ned till 3 grader så är det dags att ställa in hojen och det var förra året ganska precis i början av November.

Att drivpaketet klarar kylan vet vi, men hur ser ditt "paket" ut efter en 3 graders repa? Pincett-mode on? Gömma salamin har fått ett nytt ansikte, hahaha!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT