Onsdagskörning Donken Väsby 17:30, 1/9

Vad gör du hemma förresten, borde inte du vara på jobbet din latmask?
Eller så borde du vara här och sätta fönsterbleck på mina fönster:va

Är hemma och standbyar. Kommer dock säga upp mig imorgon! Blir nog tid över för dina små bleck ska du se:tummenupp

Latmask på dig själv du!:D

Sådär, däcken pumpade så nu går det att styra hyffsat igen. Tyckte väl det var onödigt kämpigt på Rörken i söndags... Är det torrt så dyker jag upp iaf.

:tummenuppSe där ja! Vi ska nog göra en mästerspammare av dig!

Övriga observationer:

Nilax bör antingen öka eller minska sin medicinering att döma av inläggen i den här tråden. Dr J Mengele från St Görans psyk kommer stå posterad med bedövningsgevär ut efter rutten i kväll för "omhändertagande". :tvångströja

Och för att citera den välrenommerade svenska porrstjärnan Ingrid Swede ang trådens ursprungsfråga: ÅH GUD! JA! JA! ÅH GUD JAAAA! JAG KOMMER!!! Måste ju dit och klämma lite på den nyblivna farmodern så spaningsledningen får nåt att sladdra om ;)

Shit! Nu snackar vi riktigt finbesök:Bugar

Va!? Kommer det porrstjärnor till körningen ikväll?:tuttar

Ack min käre Lord, så även du är allvarligt oroad över den sliskgröne snickaren från skärgårdsön?
Jag tror att jag bör bli personlig assistent åt den stackars mannen?

ja, kläm på du;-) du har ju aldrig förnekat dig förr så varför göra avsteg denna gång?:tuttar

Personlig assistent? Skötare är nog mer rätt ord....Du kan nog få en sån fin skansendräkt som arbetskläder.:tummenupp

Såklart jag gör! Måste ju stimulera bäveroljeproduktionen, så du kan hålla skinnstället i skick!:brynad

Shit! Nu snackar vi riktigt finbesök:Bugar

Ja du vet...det finns dagar när Fantomen går på gatorna som en vanlig man....Dock lovar jag att mina skinntrikåer inte är lika tajta.

Va!? Kommer det porrstjärnor till körningen ikväll?:tuttar

Jepp! Ryktet säger att allas vår Ragge har en karriär i en ganska illa sedd del av den tüska erotikfilmbranchen....:skrämd

Last edited:
Prognosen för värdet fortfarande stabil. Prognosen för oss, tja det är en annan historia....

Ja du vet...det finns dagar när Fantomen går på gatorna som en vanlig man....Dock lovar jag att mina skinntrikåer inte är lika tajta.

Jepp! Ryktet säger att allas vår Ragge har en karriär i en ganska illa sedd del av den tüska erotikfilmbranchen....:skrämd

Shhh.. Vad skall Skvallerledningen tro om mig nu. Tänk om dom hittar mig nere på bensinmacken i "Bumsen mit Hunden und Pferden"

Annars tror jag på att du skall satsa på ett stort L på bröstet och att du skall bära en röd mantel. Sedan sätter du en redig High Sider i kurvan före Gottröramacken and of you go.... Glöm inte att hålla ut högerarmen i 30-talsstil när du lämnar oss.

Last edited:
Ta det piano bara ifall ni tar vägen ut till Knutby o tebax, den torkar inte gärna upp särskilt snabbt och är bitvis snorhal i det blöta. Åkt där några ggr i veckan och det var fler än en som drifta fram på dom sträckorna.

Ta det piano bara ifall ni tar vägen ut till Knutby o tebax, den torkar inte gärna upp särskilt snabbt och är bitvis snorhal i det blöta. Åkt där några ggr i veckan och det var fler än en som drifta fram på dom sträckorna.

Känns inte riktigt som om vi kommer att åka så långt. Det blir dessutom mörkt tidigare på de vägarna, eftersom skogen skymmer mycket av ljuset.

Vart är världen på väg?? Perversion och förnedring varthän jag än ser...Tacka vet jag oss renlevnadsöbor på Vaxön. Här lever hundar och får i harmoni med naturen, utan inblandning av tyska filmproducenter och andra tombollar...
[YOUTUBE-ID]n2DKkHgxlWM&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Vart är världen på väg?? Perversion och förnedring varthän jag än ser...Tacka vet jag oss renlevnadsöbor på Vaxön. Här lever hundar och får i harmoni med naturen, utan inblandning av tyska filmproducenter och andra tombollar...
[YOUTUBE-ID]n2DKkHgxlWM&feature=related[/YOUTUBE-ID]

En känsla som bajaren delar med andra som kör grönt...:fakta

Det har inte regnat alls i Sollentuna och det ser ut att klara sig helt.

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP