Onsdagskörning Donken Väsby 17:30, 1/9

Jaja, talk the talk, but walk the walk?
Tror det bunkras fryspåsar enligt gamla femårsplaner i smyg :tungan

Det kan bli nästa gruppkörning. Distansen passar mig ganska bra. Vi får knalla ner i klubbförrådet och se om vi har några Molotov cocktails kvar efter senaste klubbfesten. Jag är rädd att Carnivore bara hörde ordet cocktail. Han såg lite eldfängd ut på slutet. Han fräste som Lasse Kongo om att 95 oktan minsann inte var V-power.

Skitsnack-MC skull vara hushjältar hos många förtryckta svenska män om vi gjorde en liten 'artighetsvisit'. Du förstår ju glädjen när kärringen inte KAN bränna 60 papp på fryspåsar i år igen.

Vi har förresten hittat film i klubbarkivet från Lordens besök i Ullared:

[YOUTUBE-ID]bPXVGQnJm0w[/YOUTUBE-ID]

It smells like...Victory:yoparty

Last edited:
jäklar vad det spammas även i denna tråd!

Hörrni vad har ni beställt för väder tills i morrn då? Ska man gortexa eller skinnställa månntro?

Hörrni vad har ni beställt för väder tills i morrn då? Ska man gortexa eller skinnställa månntro?

Du skall infinna dig insmord i bäverolja, som vi andra också kommer vara insmorda i. I brist på bäverolja kan även Nutella eller Dr. Dralles Birkenwasser fungera.

[YOUTUBE-ID]WhT8Ur0m0PU&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Du skall infinna dig insmord i bäverolja, som vi andra också kommer vara insmorda i. I brist på bäverolja kan även Nutella eller Dr. Dralles Birkenwasser fungera.

[YOUTUBE-ID]WhT8Ur0m0PU&feature=related[/YOUTUBE-ID]

kära vän...jag blir alltmer orolig över vad du tar för rosa piller?:krama

Säger, lite kryptiskt, som Hannibal Lecter sa till Agent Clarice Starling - Look in your self store.

Det beror på om du vill bli kallad skinnställsslinka eller Gore tex- slinka efteråt. Du vet ju hur det låter om du väljer att åka med grabbar(gubbar).

Bra väder är beställt. f-n vet om vi har haft råd att betala.

...life of brian..

Jag blir lika tårögd varje gång jag hör den vackra melodin.:gråta "...life's a peace of shit, when you look at it..." Nästan lika många träkors som på Bogesundsvägen.

Last edited:
Ett par stadiga moln-bulldozers är beställda till dagens tripp. Dem kommer hänga ovanför oss, precis som tegelstenar inte gör, för att garantera en molnfri och torr kväll. Hyreskostnaden kommer dras direkt från alla närvarandes pensionskonton.

Ett par stadiga moln-bulldozers är beställda till dagens tripp. Dem kommer hänga ovanför oss, precis som tegelstenar inte gör, för att garantera en molnfri och torr kväll. Hyreskostnaden kommer dras direkt från alla närvarandes pensionskonton.

Dagens tripp? Är du i rätt forum nu? Har du rökt något kul på jobbet? Flygande bulldozers låter lite vassare än vanligt. Risken är att de bara tar bort de rosa molnen och att de måste väja för de bevingade elefanterna.

Last edited:
man skulle ju kunna tro att lappmöglet har lagt sig ute med tanke på allt jäfla spamm i den här tråden. syns i kväll!

Jag kan klona mig, så blir vi några fler ikväll, så blir vi några fler ikväll,så blir vi några fler ikväll,så blir vi några fler ikväll,så blir vi några fler ikväll.:glömdet

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back