sporthojsfarmor
aka Bikerwoman
Nää, vill minnas att du har gjort många sjussta filmer som handlar om annat än vardagliga trafiksituationer
Farmor: Det var jag som hade en babyblade![]()
Ja men det har jag fattat lilla vän, men vem i vår grupp filmade??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nää, vill minnas att du har gjort många sjussta filmer som handlar om annat än vardagliga trafiksituationer
Farmor: Det var jag som hade en babyblade![]()
du kan pussa det här!
![]()
tycker herrn har börjat bli anings för sexig på sista tiden! tror det är dags för lite![]()
Här somnas inte...ladda upp bara!!
Och eftersom jag ändå är i tråden och smyger passar jag på att imitera skogsturken och frågar:
Vem vare?? Vem vare?? Vem vare som smitta??
Jag är/håller på att bli Föööööryld!![]()

Innebär detta att jag också kommer drabbas av Annas djefla virus? Då är måttet rågat..![]()
Virus bortskänkes!!! Bästa kvalitet, bara för dig kåmpiiis!! Aaatjjo!
Oj, missförstod frågan, det var denna herre!
Nu har jag också fått det där jäfla Sh-viruset. Feber å förkyld![]()
Nu har jag också fått det där jäfla Sh-viruset. Feber å förkyld![]()

Oj hoppsan.. Skedde det salivbyte efter jag åkt i onsdags.. Om jag inte missminner mig så var en busig tjej med liknande namn som mig också sjuk.. Mycket misstänktsamt, måste nog uppdatera spaningstråden...![]()

Verkar som om det varit någonslags ormgrop där efter jag dragit för jag är inte sjuk![]()
Hmmm....vad fanken har hon sysslat med för jag är oxå sjuk nu.![]()

VI
Ngn som vill köra i helgen?
VI FÅR SLÄPPA DEN HÄR KÖRNINGEN SNART!!! Ev sjukdomar fixar en antibiotikakur rätt snabbt.
Ngn som vill köra i helgen?
Eller så har ditt ohämmade umgänge med sh:are under sommaren redan triggat ditt immunsystem så du är immun mot allt från könsvårtor till ebola?Vi stackars oskyldiga som förförs i detta läderklädda sexualträsk får däremot vackert bita i det sura viruset....
Ditt sätt att visualisera sanningar med välformulerad text borde vinna akademiska priser.F-n Lorden. Du är min Idol. Ingen kan spamma som duDitt sätt att visualisera sanningar med välformulerad text borde vinna akademiska priser.
![]()

|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |