Onsdagskörning Donken Väsby 17:30, 1/9

Här somnas inte...ladda upp bara!!:D

Och eftersom jag ändå är i tråden och smyger passar jag på att imitera skogsturken och frågar:

Vem vare?? Vem vare?? Vem vare som smitta??

Jag är/håller på att bli Föööööryld!:huvet

ehumm... :glömdet

Innebär detta att jag också kommer drabbas av Annas djefla virus? Då är måttet rågat..:gnissla

Nej, nu är det ju Lordens virus. :D

Last edited:
Virus bortskänkes!!! Bästa kvalitet, bara för dig kåmpiiis!! Aaatjjo!

Virus bortskänkes!!! Bästa kvalitet, bara för dig kåmpiiis!! Aaatjjo!

Ja nu börjar ju mitt tackla av så ev intresserad då ett rejält virus håller en hemma från jobbet. Hur många hpm?

Trodde du va.....​

Ha, virus och sånt skit biter inte på mig. Jag håller mig till riktiga frakturer och annat fint, som man får rejäla sjukskrivningar av. Snorande är för bebisar o snorgersar!:banana

Nu har jag också fått det där jäfla Sh-viruset. Feber å förkyld :(

Oj hoppsan.. Skedde det salivbyte efter jag åkt i onsdags.. Om jag inte missminner mig så var en busig tjej med liknande namn som mig också sjuk.. Mycket misstänktsamt, måste nog uppdatera spaningstråden... :va

Oj hoppsan.. Skedde det salivbyte efter jag åkt i onsdags.. Om jag inte missminner mig så var en busig tjej med liknande namn som mig också sjuk.. Mycket misstänktsamt, måste nog uppdatera spaningstråden... :va

Hmmm....vad fanken har hon sysslat med för jag är oxå sjuk nu. :huvet

Verkar som om det varit någonslags ormgrop där efter jag dragit för jag är inte sjuk ;)

Eller så har ditt ohämmade umgänge med sh:are under sommaren redan triggat ditt immunsystem så du är immun mot allt från könsvårtor till ebola?;) Vi stackars oskyldiga som förförs i detta läderklädda sexualträsk får däremot vackert bita i det sura viruset....

Hmmm....vad fanken har hon sysslat med för jag är oxå sjuk nu. :huvet

asså gud, ni blir ju fysiskt påverkade av mina blotta närvaro!

Hade ju varit grymt smickrande om det inte var för att ni blev sjuka bara av att vara nära mig.
:gråta

VI FÅR SLÄPPA DEN HÄR KÖRNINGEN SNART!!! Ev sjukdomar fixar en antibiotikakur rätt snabbt.

Ngn som vill köra i helgen?

Eller så har ditt ohämmade umgänge med sh:are under sommaren redan triggat ditt immunsystem så du är immun mot allt från könsvårtor till ebola?;) Vi stackars oskyldiga som förförs i detta läderklädda sexualträsk får däremot vackert bita i det sura viruset....

F-n Lorden. Du är min Idol. Ingen kan spamma som du :Bugar Ditt sätt att visualisera sanningar med välformulerad text borde vinna akademiska priser.:tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti