Onsdagskörning 29/9, McD Upplands Väsby

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Har alla ställt in redan eller?? Solen skiner så jag tänkte bege mig till Mc Donalds i Upplands Väsby idag för att sedan ta en tur innan mörkret faller på. Om det finns fler vikingar ute och vill göra mig sällskap så ses vi.

Samling: 17:00 Vi åker 17:15
Avslutar på Donken Sveavägen för skitsnack och traditionellt "häng"

Jag har inte för avsikt att "leda" körningen utan ser gärna att någon frivillig gör det på plats. Tempo efter egen förmåga.. Alla välkomna.. Väntar i korsningar o allt annat som vanligt..

Ses sen!

Last edited:
Jag tänkte också ut och åka men kommer inte hinna till donken så tidigt..
Men man kanske kan mötas upp nånstans typ gottröra?
Kan nog vara där vid 6 tiden sen kan man åka in mot donken svea för att snacka lite skit eller nåt..

Jag tänkte också ut och åka men kommer inte hinna till donken så tidigt..
Men man kanske kan mötas upp nånstans typ gottröra?
Kan nog vara där vid 6 tiden sen kan man åka in mot donken svea för att snacka lite skit eller nåt..

Ryktet säger att du är en jävel på att köra ikapp, du kan väl klappa mig på axeln så jag vet att du är med sen... :D

Jag kaaaaanske blir liiiiiite sen, måste hem och byta till skinnställ då jag inte pallade med att åka hem på lunchen och göra det. Så avfärd för min del blir nog närmre 17.30... är ni inte kvar så dammar jag ikapp gamla vanliga vägen över Arlanda.

Tur att jag hann se denna tråd i tid, jag kommer! Ser gärna att vi åker på lite andra vägar än det vanliga, dvs åker lite norr om gottröra. Jag leder gärna, tills vi kommer ut på motorvägen mot donken, då är det fri fart!

Tack för en toppentur allihopa.. Kul att se att de fanns några tappra vikingar kvar som trotsade kylan. :tummenupp

Ledsen Mad_Skillz att vi "råkade" glömma macken, måste skylla på att jag inte ledde. hehe..

Tack för en toppentur allihopa.. Kul att se att de fanns några tappra vikingar kvar som trotsade kylan. :tummenupp

Ledsen Mad_Skillz att vi "råkade" glömma macken, måste skylla på att jag inte ledde. hehe..

Ja det var verkligen en toppentur idag! Förrst lurar du ut mig till macken sen in till svea för att skylla ifrån dig på nån annan för att sendan sticka från brottsplatsen snabbt!

Men jag hade kul ändå var ju inte helt själv iaf och det va kul att se alla inne på svea, lite kyligt men vafan sånt får man leva med.. Hoppas att det blir kärning nästa onsdag också...
Fast då får du lova att inte lura ut mig till macken igen! :tummenupp

Ja det var verkligen en toppentur idag! Förrst lurar du ut mig till macken sen in till svea för att skylla ifrån dig på nån annan för att sendan sticka från brottsplatsen snabbt!

Men jag hade kul ändå var ju inte helt själv iaf och det va kul att se alla inne på svea, lite kyligt men vafan sånt får man leva med.. Hoppas att det blir kärning nästa onsdag också...
Fast då får du lova att inte lura ut mig till macken igen! :tummenupp

Haha!! Ja de e sjukt va lättlurade ni är.. Lyckades ju tom få ut Nilax till Väsby.. Hehe.. Nä nästa onsdag loooovar jag att möta upp dig alt vänta på rätt plats. (korsar fingrarna bakom ryggen direkt)

Haha!! Ja de e sjukt va lättlurade ni är.. Lyckades ju tom få ut Nilax till Väsby.. Hehe.. Nä nästa onsdag loooovar jag att möta upp dig alt vänta på rätt plats. (korsar fingrarna bakom ryggen direkt)

Ja fan att man ska vara så lätt lutard! :(
Frågan är ju om man inte ska försöka luras tillbaka... Sugen på att ta en sväng nån dag nu i veckan kankse? :arsele

Nu får det fanimej vara slutlekt och åkt:mad:, aldrig att jag åker en meter till.

Tack för en trevlig åktur! Sesongen är inte över på långa vägar! Även om det snart får bli helgåka för att hinna komma nånvart innan mörkret faller på. Här kommer lite pix!!

Bifogat

• IMG_0206.jpg
    IMG_0206.jpg
    236.9 KB · Visningar: 77
  • IMG_0210.jpg
    IMG_0210.jpg
    254 KB · Visningar: 66
  • IMG_0211.jpg
    IMG_0211.jpg
    252.6 KB · Visningar: 63
  • IMG_0212.jpg
    IMG_0212.jpg
    228.6 KB · Visningar: 62
Nu får det fanimej vara slutlekt och åkt:mad:, aldrig att jag åker en meter till.

Förstår precis hur det känns.. Inte kul att fruktansvärda Sanna håller på och lurar oss på det där sättet. Inte riktigt vad jag kallar ok...

Ditt lilla odjur, du med!:gnissla Allt krympte på vägen hem!

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul