Onsdagsgazzet slutade i indraget k-kort...

bo$ken

HarleyF0rum.se
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
H-D, Choppa
1 minut hemmifrån blöt som ett djur i värsta regnet blev jag invinkad på ringvägen i 125km/h (90-väg)....

De stod och sköt oppe på bron ner på motorvägen, såg inte ett skit av allt regn och ville bara hem till värmen.

Ses igen den 25 Juli.... Suck o stön, buffelkön...

bo$ken skrev:
2117430 1 minut hemmifrån blöt som ett djur i värsta regnet blev jag invinkad på ringvägen i 125km/h (90-väg)....

De stod och sköt oppe på bron ner på motorvägen, såg inte ett skit av allt regn och ville bara hem till värmen.

Öst, vilket oflyt!

fan va piss ....... du skulle ju sagt att du inte hade kortet med dig .....

Du kan få bli min biatch :pannkyss

Tradet tradet, lider med dig. Blir det verkligen 3 mån av det? Fick själv 3 mån med 47 över på 70-väg.

Mr K skrev:
2117486 fan va piss ....... du skulle ju sagt att du inte hade kortet med dig .....

Du kan få bli min biatch :pannkyss

Jag hade det INTE med mej så det har jag kvar, men vadfan hjälper det, skrev inte heller på delgivningen....

PGH skrev:
2117489 Tradet tradet, lider med dig. Blir det verkligen 3 mån av det? Fick själv 3 mån med 47 över på 70-väg.

Eftersom det är dubbelfilig motorväg kanske det blir 2mån...om jag har lite tur..

F-n va surt i dubbel bemärkelse.
Trodde inte de sköt i dåligt väder.

bo$ken skrev:
2117497 Jag hade det INTE med mej så det har jag kvar, men vadfan hjälper det, skrev inte heller på delgivningen....

Som Mr K antyder kan du förhala indragningen till typ i höst. :)

Pissigt men lycka till.

bo$ken skrev:
2117430 1 minut hemmifrån blöt som ett djur i värsta regnet blev jag invinkad på ringvägen i 125km/h (90-väg)....

Var fan då, jag gasade på som fan till rosengård, där vek jag av, måste varit längre bort!!!!

Surt som fan!!!! Jag vet hur det känns!!!!

Yikes, surt!
Med tanken på den fart jag höll in från Skurup så får man ju anse sig ha haft tur då.

Du har inget indraget körkort förrän dom tagit det från dig men surt som fan ändå, pissigt att åka på 125 på 90 åsså på ringvägen. Ska man åka dit så kan man ju lika bra ha haft riktigt kul.

Sen tycker jag det är för jävligt att man kan få körkortet indraget på plats. Menar, oskyldig tills motsatsen bevisats heter det. Dom enda som kan och får döma någon i annat fall är ju domstolen men när det gäller fortkörning så blir Polisen helt plötsligt domare. Vem har sagt att dom alltid har rätt?

bo$ken skrev:

ssshhhiittt Du skulle tagit ytre ringen som jag. Dom brukar stå på den sista bron inan rodellen vid Trelleborgs motorvägen, ofta på onsdagar just

Ajjajjjajjjj!!!!!
Meddela gärna om utvecklingen. Kan vara intressant o se om teorierna håller.

Ja, störigt är det.... Nån som vet om man i efterhand kan begära in handlingar om laserkalibrering och andra protokoll, tänkte jag inte på just då när man e förbannad.

Och isåfall vem ringer jag om det?

bo$ken skrev:
2117773 Ja, störigt är det.... Nån som vet om man i efterhand kan begära in handlingar om laserkalibrering och andra protokoll, tänkte jag inte på just då när man e förbannad.

Och isåfall vem ringer jag om det?

Polismyndigheten i malmö har handlingar om allt sånt det är bara att ringa till dom och begära in alla uppgifter angående förseelsen. Då ska du få allt, både polisrapport, papper på kalibrering m.m. Stå på dig för att dom kan vara så jävliga att säga men allt är ju som det ska i den.....

Undrar hur fan dom får grejorna å fungera när d regnar.... vad jag vet iaf så uppdelas en laserstråle som träffar en vattendroppe, till en jävla massa strålar.
Möjligt att jag har fel, men lite illustrerad vetenskap har man ju läst ;)

Vem behöver körkort? Det är bara att komma ihåg att nästa gång de vinkar in dig så gazzzza.........tror inte de hänger en retta!! Skruva av nummerplåten bara....så kan du i lugn och ro sätta dit den igen om 2 månader!!!

det är vad jag hade gjort! Köra från trafikavdelningens volvo V70 och sura bussar ser jag mer som ett sant nöje!! :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT